ORIS Only - deel 4

Juwelier De Tijd (https://juwelierdetijd.nl/), ze zijn recentelijk in een nieuw pand getrokken zeker het bezoeken waard.

1 like

Ik zit even te kijken waar ze zitten, maar dat is inderdaad het nieuwe gedeelte! Dat is lang geleden voor mij. Ik ben namelijk vanwege mijn werk in 2010 Doetinchem uit gegaan. dus dat is al weer een tijdje geleden. Dit weekend kom ik er weer, dus ik ga eens kijken!

1 like

Wie weet kruisen we elkaar dan nog, al hoop ik eigenlijk eerder de tijd te vinden. Voor dames is de collectie ook stevig uitgebreid dus pas op :wink: (mocht dat van toepassing zijn natuurlijk).

Mijn daily van de afgelopen maanden:

17 likes

Vandaag de nieuwe Erika strap om de PD :slight_smile:
Perfecte match vindt ik zelf.

23 likes

Ik kan dit zeker onderschrijven, ik heb daar twee weken geleden tijdens de introductie van Oris mijn eerste Oris gekocht. (NA volgt nog) Kom ook al langer bij de Tijd en ben echt altijd super geholpen. Zeer mooie zaak geworden nu in het nieuwe pand!

Ben wel benieuwd of er meer Oris enthousiasten hier in de buurt wonen die ik daar tegen het lijf kan lopen?

1 like

Potverdorie… nog lekkerder… moet ik nu gaan wachten totdat iemand hem hier moe is? Of zelf maar de afschrijving pakken :joy:

3 likes

@anon98360732EV wou die van hem toch kwijt? :slight_smile:

@Redchilly mooie match inderdaad!

4 likes

De afschrijving is iig de moeite waard om te pakken voor deze. :wink: :+1:

15 likes

klopt wordt op mp aangeboden niet hier omdat ik aan mijn max zit kwa aantallen dit jaar :grimacing::+1:

17 likes

Deze worden toch alleen maar meer waard??? Heb dit horloge namelijk als investering gekocht :smirk:

4 likes

Ja de wachttijd was er ook naar… :grin:

2 likes

:yum:

20 likes

Prachtig!

1 like

De prijs is meer dan netjes! Ik zat al te kijken of ik hier en daar in huis iets kan verkopen :rofl:

1 like

Haha iemand interesse in een scooter ofzo :sweat_smile:?

2 likes

Damn, dit is wel klasse hoor!

1 like

https://www.oris.ch/en/watch/sun-wukong-limited-edition/01-733-7766-4185-set

Ben zelf geen uitgesproken fan van limited editions, maar deze vind ik toch wel erg bijzonder. En wie weet is dit een opstapje naar wat ik zo hoop: golfjes op de wijzerplaat van de Aquis :blush:

9 likes

Hmm apart en idd eigenlijk erg leuk…

2 likes

Iemand nog interesse in een 65 Diver met bronze bezel op leer, nog in de garantie. let me know!
ga wanneer ik wat meer tijd heb nog een advertentie plaatsen.

13 likes