ORIS Only - deel 4

Lekker hoor…double trouble. :grin: :+1:

1 like

Het is weer tijd voor staal.
Gelijk een ander horloge!

19 likes

Vanmorgen de Aquis opgehaald bij Brunott in Rotterdam. Keurig netjes geholpen en koffie en koekje erbij tijdens het wachten. Terug in de trein keek ik nog eens goed en schrok me de tering. Een joekel van een kras op de kastpoot rechtsonder.

Kon mezelf wel voor de kop slaan dat ik in de winkel niet beter gekeken had. Na een overstap in Roosendaal onder beter licht nog eens goed gekeken en toen bleken er nog stickers op de lugs te zitten. Toen die eraf waren was de kras ook weg. Wel een les voor de volgende keer.

Maar wat issie mooi he. Ik vind deze kleur blauw mooier dan die van de voorganger maar dat is natuurlijk persoonlijk.

44 likes

Hij is echt prachtig :ok_hand:t2:

1 like

Wow prachtig. Die kleur blauw is perfect! :ok_hand:

1 like

Die kleur is echt perfect. Heel mooi. 41,5mm?

1 like

Deze is idd 41,5 mm, voor mij een mooie maat.

1 like

Past inderdaad perfect zo te zien. Fraai!

1 like

16 likes

Heb je nog tijd gehad om langs te gaan? De Tijd heeft een Aquis De Watt liggen en heb toch wel heel benieuwd alleen nog geen tijd gehad helaas.

1 like

Helaas ging het gisteren onverwachts niet door, maar ik sta op het punt om zodadelijk naar de Achterhoek te rijden. Mocht ik tijd hebben dan loop ik zeker langs.

1 like

Fijne Sinterklaas allemaal!

29 likes

De stalen band is flink ‘getapered’ of hoe je het ook noemt en draagt erg comfortabel.
Nog een woordje van dank richting @FransT, door zijn posts ben ik uiteindelijk verliefd op de Aquis geworden.

10 likes

30 likes

Ik doe ook mee vandaag. Blijft een absolute topper.

20 likes

Ze waren helaas dicht.

Wat is Doetinchem weer veranderd. Wat is dit nou weer hahaha. Dit was er in september nog niet.

3 likes

Ah jammer, wel een mooie zaak geworden he? Ja, er zitten denk ik een aantal mensen in de gemeenteraad die zich vervelen. Ik had deze keuze niet gemaakt in ieder geval.

1 like

Haha graag gedaan :smile: Leuk om te horen.
Die kleur van die van jou is wel een klapper hoor.

Ja, ik heb nog de oude, die loopt van 26 naar 20 (met een gesp van 22). Da’s een flink blok staal.

Maar de Aquis is sowieso geen onopvallend horloge, je hebt wel duidelijk iets om je pols :muscle:t4:

Hoe bevalt ie zo de eerste dagen?

2 likes

Ik ben heel erg in m’n nopjes. Had verwacht dat het toch wat bonkiger om de pols zou voelen maar dat valt erg mee, misschien ook omdat deze 2 mm kleiner is dan de normale 43,5 mm.

De kleur doet het hem maar is niet gemakkelijk op een foto te vatten. Zeker niet met dit sombere kloteweer. Het is een tint lichter dan het vorige model, azuur of turquoise, ergens die kant op. Heel erg mooi in ieder geval.

PS. Zet die Omega uit je kop man want dat ding kan echt niet op tegen je Aquis.

4 likes

29 likes