Ben je m nog niet zat? . Blijft prachtig.
Ik zit nog op de twijfelstoel
Podver… ik denk steeds dat ik die bordeaux/cherry horloges van Oris lelijk vind, tot er weer een foto geplaatst wordt. Echt een gave kleurstelling dit!
Man loop toch niet zo te klootviolen…hop morgen op de fiets naar de AD en omslingeren dat ding!
Ps hier nog steeds enorm blij met deze knaller.
Ik doe ook mee vandaag, en de groeten van zijn tweelingbroer.
Merk dat ie het nog steeds wint qua polstijd momenteel. Benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Ben nu aan het zoeken om er eentje te kunnen passen.
Voor hetzelfde geld loop ik lachend weg als ik hem zie hoor, geen idee.
Eerst passen, dan zien we wel weer verder.
Omega is in het echt vaak mooier dan op de foto maar of dat voor dit model ook op gaat betwijfel ik haha.
Heel erg mooi. Links van Oris stond Junghans. Die heb ik ook nog nooit in het echt gezien. Ik ga er zeker de volgende keer naar binnen.
Doen ze dit soort boxen alleen voor panerai?
Blijf die nummers echt geweldig vinden👌🏻
Nieuwe seamaster aqua terra is wel lekker hoor. Heb je niks aan maar wou het toch even delen haha.
Ik maak deze zelf, heb ze ook gemaakt voor bell&ross maar kan voor elk merk eigenlijk.
super gaaf.
En daar issie dan! Met dank aan @anon98360732EV voor de mooie deal en de prettige overdracht, en @daffie voor alle foto’s, zonder welke deze nooit gekomen was
veel plezier ermee en bedankt voor de snelle en gezellige deal
Hey leuk man…congrats!
Lekker dit, veel draagplezier!
Super tof! Gefeliciteerd met je NA!
Ja ik had ook nooit verwacht dat ik een horloge met een rode wijzerplaat zoveel zou dragen, maar hij kan zo goed!
Van harte!!! Laat die foto’s maar komen