ORIS Only - deel 4

De sluiting blijft leuk!

13 likes

Bij de lokale horlogerie eindelijk de band op maat gekregen. De tropic staat leuk, maar op staal komt deze nog beter uit.

18 likes

Denk van niet maar jij kunt het ons inmiddels vertellen aangezien de tijd al verstreken is…

Mijn pakje vanuit Duitsland met DHL was vorige week dinsdag verzonden en ik ontving deze pas op zaterdag.

1 like

Ik ben nog rustig aan het wachten… nee wat zeg ik nou… ik hou het niet meer :joy: de tracking zegt nog steeds dat die vandaag komt, maar zoals ik gewend ben van UPS is hun status niet heel actueel hahaha.

Wel ren ik als een hond naar het raam als ik weer een auto of bus de straat in hoor rijden.

1 like

Absoluut wat mij betreft ook. :+1:

1 like

Het lichte staal kleurt gewoon goed bij de grijze plaat. Wie weet van het voorjaar eens een lichtgrijze rubberband zoeken die staat.

1 like

https://www.bucherer.com/ch/en/watches/oris/aquis/1338-026-0.html

Aquis in samenwerking met Bucherer.

10 likes

Best tof, al vind ik deze plaat mooier met een zwarte bezel en de relief mooier op de cherry of grijze variant :stuck_out_tongue:.

1 like

Ik kijk nog steeds uit naar een ‘toolwatch Aquis’ in de kleinere maten 41,5 of 39,5.

2 likes

13 likes

Iemand deze al gespot? Ziet er wel aardig uit. Hij komt me alleen wel heel erg bekend voor… :face_with_monocle::stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik zat er ook al naar te kijken, maar ik word niet heel erg warm van tank watches. Doet me te veel aan mijn opa denken… en dat was een lompe hork hahaha. Dus nooit een tank voor mij :rofl:

1 like

Ff crossen in het forum:

18 likes

Wow. Ik vind 'm echt prachtig.

Lekker fris deze! Gave band ook!

2 likes

Ik zit te wachten… ben er klaar voor!

16 likes

Ik zou er een kratje bier naast zetten. Voor als het over de middag wordt. :ok_hand:

2 likes

:rofl:
Nee, ik denk dat het verstandig is om het nuchter uit te pakken… veel te bang dat ik het in een dronken bui uit mijn klauwen laat vallen.

2 likes

Wanneer komt het pakket van @JuKo binnen? :grin:

• Vandaag
  • Zaterdag
  • Niet

0 stemmers

3 likes

:rofl: Geweldig dit! Ik moest er lang op wachten, maar ik mag lekker met jullie mee spammen! Ik zag trouwens nog een bericht van vorig jaar in het begin van Oris Only deel III hahaha.

Mochten jullie het leuk vinden, hier is mijn NA verhaal:

18 likes