ORIS Only - deel 4

Mooi fris inderdaad! Dat wordt een perfecte summer watch👌

1 like

Brons van Oris staat bij mij ook op de shortlist, met name door die rode van @Tulipan. In 36mm dan.

Echt tof, maar ik denk toch wat te veel twijfel om hem aan te schaffen. Wie weet als er een x eentje langskomt in het blauw hier.

Deze

Of deze

7 likes

Wow

En nog eens wow! Two-tone was nooit een ding voor mij maar de Oris doet het gewoon!

1 like

Haha @Tulipan is een influencer hier! :sweat_smile:

Ook mooie keuzes! De blauwe cotton candy is vind je niet zo vaak meer, maar Jaap heeft de groene staan! Wie weet kan je hem verleiden met een mooi aanbod :wink:

Ja die groene is denk ik inderdaad mooier. Helemaal eens. Die bij hem is op de bronzen band, die look gaat me wat te ver. Ik zou 'm op leer willen.

1 like

Wat ik dan wel weer leuk vind is het contrast tussen de bronzen kast die gepatineerd is en dan die felle kleur blauw die bijna uit de kast knalt. Gepatineerd oogt rustig en een tikkeltje ouderwets, terwijl die kleur heel vrolijk en hip oogt.
Een compleet bronzen band vind ik ook iets te veel van het goede haha.

1 like

De 36 mm versie heeft wel een vreemde kleur groen als plaat. Die is echt wel heel flets maar die heb ik hier nog niet voorbij zien komen. Misschien is hij in real life nog te pruimen maar voor mijn smaak te vlak.

1 like

Mooi hoor! Ik heb er zelf een groen lederen band van Geckota opgezet. Maar deze combi is ook super gaaf!:heart_eyes:

22 likes

Zeker erg geslaagd! :ok_hand:

16 likes

Netjes hoor :ok_hand:

Dank BrEw! Op die manier heb ik het ook geprobeerd te achterhalen, maar niet gelukt. Hoe bevalt jouw 400 tot nu toe?

1 like

Loopt als een zonnetje en nog steeds verliefd op de mooie blauwe wijzerplaat.

1 like

15 likes

En nog even spelen met de lume.

18 likes

![20211212_160958|374x500]
(upload://jSeucvMKCdYDY7cI0DZCDo3bmZh.jpeg)

wie ken me hier aan helpen?

Gewone schroef/contrabaut weet ik t

4 likes

Ik zal zo even in mijn Oris bakje kijken

3 likes

Mooie shots jouw 2 laatste foto’s. :ok_hand:

1 like