Dankje! Ik doe mijn best
Mocht daar niets liggen, heb ik er wel eentje
sarcastisch denk! of serieus? Gewoon even oris boutique denk.
Is mijn horloge niet.
Jazeker. Waarom niet? Ik heb ze wel liggen maar moet even opzoeken
Hoor t wel. Is dus normale schroef/contraschroef voor 43.5 mm aquis
Ik stuur wel even een pb
Inderdaad prachtig!
En die van @Reysz0 is ook lekker hoor!
Die is wel echt klein hoor vond ik. Ik heb, toen ik mijn Fratelloris kocht, bijna alle BCPDs in alle kleuren en maten gepast bij de boutique en die 36mm voelt vooral klein door de hele smalle band die erop zit.
Ik denk dat de nieuwe in 38mm dan een betere keuze is!
Haha, eindelijk de Influencer status bereikt!
Ik kan wel stoppen!
ok nog een fotootje dan:
Geweldige foto
Na deze foto’s te hebben gezien slinger ik hem dinsdag als ik thuis kom gelijk om de pols. Maak jij je foto’s met een camera? Of een telefoon??
Dankjewel! Ik maak ze met een telefoon, iPhone Xs, dus niet een van de nieuwste haha.
Knappe foto zeg
Dankje!
Jammer dat het filmpje niet langer duurt.
Dat doe je behoorlijk goed dan. Heb een iPhone 11pro maar krijg ze er zo niet uit. Doe je nog het een en ander nabewerking?
Eens, maar ik denk dat het een reeks wordt, aangezien we in dit filmpje alleen maar de totstandkoming van een specifiek onderdeel zien.
Nog even doorgaan op de Big Crown Pointer Date versies met @Tijner en @illewoare, ik vind zo’n two-tone ook wel mooi hoor! Dit is wel de 36mm versie geloof ik…
Hij is er in beide maten dacht ik, ook in 40
Ik heb er al zitten naar kijken, maar er is iets met two tone die me niet helemaal ligt. Maar wie weet valt het wel goed mee om de pols. Ik heb helaas geen Oris dealer om de hoek, laat staan dat deze in de vitrine ligt.
Is dit two-tone brons/staal?
Das wel tof ja, benieuwd hoe dat eruit ziet na een jaartje.