ORIS Only - deel 4

11 likes

Blijft een heel fraai combo.
Heb je ook gekeken naar een andere combi NATO ? Iets met blauw zal het ook goed staan.

1 like

12 likes

Goedemor… inmiddels al weer middag. Goedemiddag allemaal!

19 likes

Hoe lang is de lug-to-lug van deze Propilot?

52mm (gemeten met een liniaal, dus +/- 1mm :grinning: ).

Pols van ~19cm

8 likes

Dat zal wat te ruim zijn voor mijn 17,5 cm polsen. Die van jouw zijn er ideaal voor. :+1:

Ik heb hem destijds ook eerst moeten passen bij de juwelier. Mijn andere horloges zijn allemaal ~40mm.

1 like

:drooling_face: zo gaaf op staal!!!

1 like

Hihi ja inderdaad! Allemaal jouw schuld. Door die ene foto wilde ik je gewoon na-apen :rofl: :crazy_face: :hear_no_evil:

1 like

Er zullen vast mooiere plaatjes zijn geweest die het een en ander hebben beïnvloed :sweat_smile: De stalen band heeft er wel voor gezorgd dat de Tropic nu op de reservebank zit en daar voorlopig wel even blijft zitten.

1 like

Krijg net deze in mijn handen gedrukt van de postbode, lekker leesvoer voor vanavond.

Tevens is het posten van mijn horloges op insta ook opgepikt door mister Oris, Rolf Studer himself :partying_face::muscle:t4:

5 likes

Cool! Ik heb mijn Oris vandaag ook geregistreerd voor de extra garantie en zag ook dat ik dat boek kon bestellen. Ook maar gelijk gedaan dus hahaha. Volg ik jou ook al op Instagram? Volgens mij wel, maar weet het niet zeker. Gaaf dat Rolf Studer je nu ook volgt!

Om te beginnen bij de bulldog?:grin:

Even een plaatje tussendoor van de relief. Zie je te weinig :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes

Weet ik niet. Mijn account is watch_n_stuff

1 like

Dan volg ik je bij deze :grin: :facepunch:
Ik ben juliantomoriati… mocht je het interessant vinden haha.

1 like

+1

+1 :facepunch:t4:

indische roots???

En mij sla je over :pensive::rofl:

2 likes