ORIS Only - deel 4

Hahaha ja de Boutique in Amsterdam is, naar wat ik hoor, erg gastvrij en een genot om eens een kijkje te nemen.

Wie weet doen we nog wel een mooie aankoop van de kerstbonus :wink:
Al blijf ik bij mijn standpunt dat een Oris waar de kop vanaf is, de mooiste is :innocent:

1 like

Art Blakey vandaag! :drum:

Op de leren band van de FratellOris :wink:

21 likes

Daarentegen heeft de stalen band van de 65 échte rivets, in tegenstelling tot de neppe op de Black Bay 58 :grimacing:

3 likes

Dat hoort bij het vintage gevoel :+1:t3: :wink:

1 like

Zeker niks mis met de band hoor maar het is verre van een Black Bay band waar @JuKo het over had. Dat mag ook uiteraard want de prijs verhoudingen liggen ook anders. Ik durf zelf wel te stellen dat de Oris 65 icm de stalen band één van m’n fijnste draagbare horloges is momenteel. :sunglasses:

2 likes

Heb het idee dat de mijne iets te uitbundig tikt met ongeveer +10 sec per dag. Of dit met het nog moeten inlopen te maken heeft weet ik niet.

Liefde <3 Nog steeds het enige horloge waar ik regelmatig complimenten voor ontvang.

15 likes

Dat geloof ik zondermeer. Ik kan niets over de BB band zeggen maar wel dat je in het middensegment vaak heel veel waar voor je geld krijgt daarom draag ik merken als Oris, Mido en Glycine een warm hart toe.

Ook onderstaande Oris band draagt erg lekker in combinatie met het horloge. Enige nadeel is dat de band niet taps toeloopt, daar ben ik toch wel fan van.

8 likes

Oei, dat is uitbundig inderdaad. Oris claimt -3/+5. Maar dat het met inlopen te maken heeft zou mij niets verbazen aangezien die van mij er ook duidelijk mee te maken had. Ben benieuwd hoe het zich bij die van jou voortzet.

1 like

Even lekker doorbladeren zometeen :smiley:

9 likes

1 like

Die lag hier vandaag ook in de brievenbus :slight_smile:

7 likes

Ja hier ook vandaag ontvangen, leuk boekie :+1:t2:

Lekker weer veel bedrijvigheid hier!

Nu kwam ik een parel tegen… Iemand bekend mee?? :point_down:t2:

Oris 65 Timeless Edition

16 likes

ik wist al wel dat er groene dials waren, maar dit is een hele andere kleur groen. Deze ken ik niet.

Hadden jullie deze ook al gezien? Deze is in samenwerking gegaan met Hodinkee en heeft de Kaliber 400. Foto is van Bowl of Salmon.

4 likes

Ja die ken ik!! Ook tof model, maar die “Timeless” groen is echt :star_struck:

1 like

En ben niet echt een fan van de bezel insert die ze voor de Hodinkee versie hebben gebruikt merk ik… Haalt de charme van de 65 weg ofzo :thinking:

Haha, ja ik hou van groen. Heb veel groene straps, army groene truien… maar nog geen army groene dial… hmmm :thinking:

Ik vind hem wel leuk… maar wel leuk is niet fantastisch. Het is wel heel minimalistisch geworden. Het is een leuke poging… maar net niet helemaal geslaagd.

1 like

Even een evening spam plaatje :grin:
Bij bepaald licht zie je de blauwe AR coating goed. Geeft echt een cool effect vind ik.

16 likes

Mooi hoor! :ok_hand:

1 like