Zeker niks mis met de band hoor maar het is verre van een Black Bay band waar @JuKo het over had. Dat mag ook uiteraard want de prijs verhoudingen liggen ook anders. Ik durf zelf wel te stellen dat de Oris 65 icm de stalen band één van m’n fijnste draagbare horloges is momenteel.
Dat geloof ik zondermeer. Ik kan niets over de BB band zeggen maar wel dat je in het middensegment vaak heel veel waar voor je geld krijgt daarom draag ik merken als Oris, Mido en Glycine een warm hart toe.
Ook onderstaande Oris band draagt erg lekker in combinatie met het horloge. Enige nadeel is dat de band niet taps toeloopt, daar ben ik toch wel fan van.
Oei, dat is uitbundig inderdaad. Oris claimt -3/+5. Maar dat het met inlopen te maken heeft zou mij niets verbazen aangezien die van mij er ook duidelijk mee te maken had. Ben benieuwd hoe het zich bij die van jou voortzet.
Haha, ja ik hou van groen. Heb veel groene straps, army groene truien… maar nog geen army groene dial… hmmm
Ik vind hem wel leuk… maar wel leuk is niet fantastisch. Het is wel heel minimalistisch geworden. Het is een leuke poging… maar net niet helemaal geslaagd.