ORIS Only - deel 4

Nee…helaas. M’n pa wel…gitaar en drums. Jazz drums en gitaar + zang oude 50s rock 'n roll…Chuck Berry enz. Maar dat terzijde…plus hij heeft geen Oris :laughing:

4 likes

Al draag ik vandaag een ronde, als Dizzy bezitter en enthousiast maar matig jazz pianist doe ik natuurlijk graag nee

10 likes

Misschien als je binnenkort toch naar Amsterdam gaat gelijk ff vragen. Ben wel benieuwd.

Ja, ga ik zeker doen. Ik weet het niet 100% zeker, maar ik zit ook op Chrono24 te kijken. Alle Deauvilles met stalen band hebben gladde end links. En mijn band komt van Cihanski vandaan… die ook een Deauville heeft :slight_smile:

En deze kwam ik nog tegen op het forum.

1 like

Heb ik je nou een über Limited Hodinkee bracelet voor een habbekrats gegeven, jeetje kom maar gauw terug dan :laughing:

2 likes

:joy: het lijkt er wel op

1 like

Flieger Friday X-post

11 likes

Bandjes gewisseld, vernieuwd.

De clover canvas van mijn pointer date is verhuisd naar de Airman.
Perfect!

De via dit topic aangeschafte Oris canvas is nu gemonteerd aan de pointer date.
Ook perfect.

De ChronOris is terug op staal
Perfectie.

Hoe t was.

25 likes

De foto’s zijn ook

2 likes

Dank

1 like

O en weer de Chronoris :wink:

Binnenkort eens met @OrisBoutiqueAmsterdam bellen

:grin::grin::grin:

2 likes

Doen!

1 van mijn meest gedragen horloge.

1 like

25 likes

Ik begon langzaam aan al je foto’s te missen, maar gelukkig ben je er nog :smiley:

1 like

:laughing: :+1: zo af en toe krijg ik weer de geest…

2 likes

Up in smoke.

9 likes

Relief ftw!

8 likes

Toen ik mijn Propilot Big Crown Worldtimer kocht in Sunburst Grey twijfelde ik sterk welke banden bij zou passen.
Tot mijn verbazing kan deze horloge bijna elke band hebben die ik erop heb gezet.

Vandaag uiteindelijk de Stalen Band gekocht. Zoals ik hebbebgrepen is een stalen band bij ene pilot niet gangbaar. Maar een stalen band is perfect voor als ik ga reizen met deze horloge.
Het is een polished stalen band, maar
Omdat de band in het midden plat is en de links aan de zijkanten rond zijn lijkt de band door de lichtinval en weerkaatsing een twotone stalen band te zijn.

14 likes

Onbelangrijk , het staat super gaaf

1 like

En dat is wat mij betreft een hele Goede Keuze :ok_hand:t4:
Mooie band hoor. Geeft hem gelijk een totaal andere smoel, meer volwassen.

1 like