Grijs met een vrolijk tintje
Lekker hoor deze Oris, band erbij gekocht of is dat standaard ? Mooie combi
Tnx Luuk… ik heb deze Oris van onze @illewoare over mogen nemen. Zelf wel de band opgehaald bij @OrisBoutiqueAmsterdam vorige week. Ik vind hem zelf ook erg leuk zo
Prachtig
Pwoah, ik zou wel heimwee hebben hoor als ik @illewoare zou zijn en ‘m zo voorbij zie komen!
Haha ik heb gelukkig nooit spijt van wat ik wel gedaan heb, enkel van wat ik niet gedaan heb
Maar ik had 'm graag nog wel een dagje gedragen als ik hem zo zie!
Zaterdag voor de lockdown nog maar even een rondje stad gedaan en verliefd geworden op deze mooie dame:
Kijk! Die heb je dan weer even mooi kunnen passen en in de pocket… euh om de pols. Gefeliciteerd met je NA!
Heerlijk!
Ja in Utrecht een ruime week geleden. Viel me eerlijk gezegd tegen, ik vind het voor mij een te klein horloge. Wel knap dat ze het nieuwe uurwerk in dit formaat hebben gekregen.
Edit: de afwerking is wel heel erg mooi gedaan!
Erg mooi!!!
Veel draagplezier gewenst!
Dank je, was in eerste instantie niet onverdeeld enthousiast over de sterke taper maar érg comfortabel en lekker beschaafde sluiting
Mooi foto, leuk ook om verschil tussen de twee modellen zo naast elkaar goed te kunnen zien.
Thnx! Idd twee identieke horloges, alleen door kleurverschil totaal andere feel en look
Vanwege nog niet helemaal zeker niet in het blauwe maar wel hier…
Ik weet namelijk dat ik de mooiste BCPD bezit , maar de bronzen laat mij niet los!
Daarom, even kijken hoe dat hier landt, is er iemand geïnteresseerd in een ruil?
Dit is wat ik zoek:
Dit is wat ik in wil ruilen:
Hoor het graag!
Die Movember heb ik ook en die bronzen met groen vind ik ook mooi. Maar ik zou ze dan eerder naast elkaar dragen dan de Movember weg te doen.