Ja natuurlijk, vandaar mijn post…
Vergeef me alsjeblieft mijn sarcasme
Ja natuurlijk, vandaar mijn post…
Vergeef me alsjeblieft mijn sarcasme
Omdat het kerst is vergeef ik je. Ik heb echter nog nooit eerder gezien/gehoord dat een strap zonder gesp komt
Volgens mij redelijk standaard bij veel merken. Op die manier kun je de band vervangen zonder een nieuwe gesp te kopen (of omgekeerd). Bij de tropic zal het wel mogelijk moeten zijn om iets standaards te monteren indien voorradig .
Bovenstaande bericht was duidelijk een moment van verstandsverbijstering. Blij dat niemand toehapte want dat had zeker spijt opgeleverd! De movember blijft. Maar omdat ik niet twee dezelfde horloges wil met alleen een andere kleur zet ik de bronzen BGPD uit mijn hoofd en ga op zoek naar de mooiste bronzen duiker.
Heb er nu al zin in
Want kijk nou…
Waarom niet een bronzen Oris ernaast dan??
Maakt toch niks uit?
Mooi is mooi!
De Movember is een van de mooiste BCPD’s die er zijn! Als ik geen Black Bay 58 in dezelfde tinten had, dan had ik er ook eentje gehad verstandige keuze om deze te houden!
Dit is toch niet normaal, hoe gaaf is deze. Incl cal.400 zichtbodem alleen jammer dat er maar 200 van gemaakt worden
Ik vind het heerlijk, hoop dat ze ook eens een pvd uitbrengen die wel aan te schaffen is.
Is dit een groene plaat met bronzen bezel??
Ook erg mooi, en stuk goedkoper (alleen geen cal.400
Is trouwens al een oude release
Klopt, maar heb m zelf pas recent ontdekt haha
Ja die is wel leuk!!! Ben heel benieuwd of ze ook een zwarte bracelet er voor gaan uitbrengen. Of wordt dat dan een beetje te veel zwart staal?
Ik ben normaliter van de stalen banden, maar bij deze is denk ik de strap die er op zit de ‘go-to’ combi
Deze is ook wel aan te schaffen. Hij lag een weekje geleden netjes in de etalage bij @OrisBoutiqueAmsterdam … prachtig horloge
Als ie er eind volgend jaar nog ligt, koop ik hem .
Gaaf zeg! Erg mooie combi van zwart en groen
Wat is dat Mr.Porter? Op de site van Oris staat er alleen ‘10 years of Mr.Porter limited edition’ bij…