Als je echt er voor wil gaan, dan doen, maar om te proberen is het inderdaad even te veel geld.
Die tropic van @richardr ziet er qua structuur wel heel goed uit. Zijn vraagprijs is ook een mooie prijs om uit te proberen. Daarnaast zijn dit ook kwalitatief goede banden.
Moest even uitslapen en ben nu mijn nest pas uit haha. Ik heb hem speciaal even niet om gehad, zodat ik er met de kerstdagen extra hard van kan gaan genieten. Eindelijk mag die weer om!
Ja he! Hahahha. Ik denk langzaam een patroon te zien, maar wellicht kan de Oris Boutique het bevestigen na 14 januari hahaha. Of hebben ze een totaal ander antwoord. We gaan het zien.
De band is inmiddels verkocht. Ik zou het beeld Oris boven premium merkbanden wel wat willen nuanceren. Ik denk dat Oris haar tropics daar inkoopt. Dat gezegd hebbende, ik heb nog nooit een originele tropic van Oris vastgehad.
Zou inderdaad zomaar kunnen. Daarnaast uiteraard hun naam in de banden mogen laten zetten.
Ik heb hem inmiddels niet meer, maar ik had een Uncle Seiko tropic. Opzicht ook hoogwaardig, maar voelt veel stijver aan. Moet eerlijk bekennen dat dit de enige twee tropics zijn waar ik ervaring mee heb
Dan laten we hem vandaag 2x zien om dat het kerst is. Echt een topper. Fotograferen blijft alleen echt lastig in het echt zoveel mooier dan op de foto.
De tropic van Méraud is ook super. Echt rubber, erg soepel en verkrijgbaar in twee verschillende lengtes. Enige nadeel is dat de verzendkosten aan de hoge kant zijn.
Sinds een aantal dagen ben ik ook toegetreden tot de Oris fanclub. Al tijden overwogen om een horloge te halen van dit charismatische merk en de knoop doorgehakt.