Kon het toch niet laten ook maar de Big Pilot Chrono erbij aangeschaft.
Avond wissel naar de 65 glow. Draagt lekker comfortabel, maar overweeg deze in de verkoop te zetten. Ben nog te lui om een advertentie aan te maken, maar mocht iemand interesse hebben mag een pb altijd.
Nu al in de verkoop? Iets anders op het oog?
Ja inderdaad, is onverwachts wat extra budget beschikbaar gekomen, maar dan mag deze wel wijken.
We zijn benieuwd water komen gaat
Ja de Topper, heel nice. Maar er is er nog een hoor hier. Ben even kwijt wie hem heeft.
Blijft een mooi ding Daan!
Even mijn 65 crossen die ik van het weekend op winterbanden heb gezet
Edit: komt heel misschien binnenkort beschikbaar…
Binnenkort mag ik ook foto’s posten in dit topic!
O.a. naar aanleiding van het enthousiaste verhaal van @anon53002072EV heb ik gister mijn Oris Chronoris besteld… Nog een dag of 4 á 5 geduld hebben…
Alvast welkom, schitterend horloge de chronoris. Staat ook nog steeds op mijn lijstje.
Dank!!!
Het heeft bij mij erg lang geduurd voor ik tot aanschaf over gegaan ben.
Hij komt uit Spanje via een (officieel) Oris verkooppunt, helaas kon de Oris Boutique in Amsterdam het horloge niet meer leveren, vandaar de uitwijk naar Spanje.
Vrijdag met een vriend de Aquis ophalen, als hij hem mooi vindt. De wijzerplaat is gebaseerd op de huid van de walvishaai. Dit is schijnbaar een limited van 2016 stuks.
Hij heeft hem gekocht.
Verder nog ff gepast. 44mm op papier te groot, maar viel reuze mee.
Hier wilde de juwelier van af, maar helaas.
Gaaf model!
Zie overigens meerdere mensen met zo’n mooie stalen/bronzen bracelet, is er iemand die antwoord kan geven of de vraag of dit afgeeft op je huid/kleding?
Ik heb nooit ervaren dat hij afgeeft op huid/kleding.