ORIS Only - deel 4

15 likes

Die kast van mijn FratellOris is helemaal brons, wel een stalen case back, maar nooit iets van afgeven gemerkt, noch op m’n huid, noch op m’n kleding…

2 likes

Grijze dag, warme kleuren? :slightly_smiling_face:

12 likes

17 likes

17 likes

Even een vraagje aan degene die de Oris Catalogus hebben aangevraagd en al binnen hebben, hoe lang heeft de verzending bij jullie geduurd?
Ik
Heb het 19 dagen geleden aangevraagd, maar nog niks binnen. Wellicht ben ik ongeduldig? :sweat_smile:

Ik heb die van mij twee jaar geleden aangevraagd. Ik wacht nog steeds :wink:

1 like

:joy: oh dan wacht ik nog even :joy:

2 likes

Overigens is Postnl op het moment ook erg druk. Ik zou ruim een week geleden iets bezorgd krijgen uit het VK. Ook daar wacht ik nog op.

1 like

Ja dat klopt. Mijn laatste bestelling uit de UK had ook twee weken bij de douane gelegen. Toen het vrijgegeven werd, stond het al wel in de PostNL App, maar het duurde alsnog 9 dagen voordat het uitgeleverd werd.

1 like

26 likes

Vraagje:
Hoe komt het dat mijn rubberen Aquis band na een tijdje niet gebruikt te hebben helemaal vettig wordt?

En nog een andere vraag:
Waarom staat er een 6 in de binnenkant van een schakel?

Deze twee dingen heb ik me altijd al afgevraagd en ik kom er gewoon niet uit😂 misschien dat jullie er raad mee weten.

1 like

Die was mij ook al eens opgevallen. Ik dacht initieel dat dit een beschadiging was :roll_eyes:
Ben ook wel benieuwd wat dit betekent.

Het lijkt net of de band al begint met verduren, wat wel erg vroeg is. Hier heb ik geen last van, terwijl mijn rubberen band ook veel in de la ligt.

1 like

Archief fototje.

14 likes

18 likes

20 likes

Ja dat doet die zeker, de case minimaal omdat de caseback gewoon staal is. De band geeft zeker af op de huid als het wat warmer is.

Dat is niet goed, ik weet niet precies welke rubberkwaliteit het is maar lijkt op uittreding van bepaalde bestanddelen. Normaliter kan dit zijn om juist veroudering tegen te gaan maar bij een rubber band moet dit niet kunnen.
Dit gebeurd dus ook als je hem draagt alleen zie je het dan niet omdat het er niet op blijft zitten. Komt dus wel op je huid/kleding.

Ik zou ermee terug gaan en een nieuwe vragen.

1 like

Blijft mooi he! Heb zelf de zwarte, maar dat subtiele blauw is ook wel heel vet.

1 like

Ja blijft een favoriet inderdaad. Deze zal dan ook nooit meer de privé collectie verlaten.

Nog een leuke oude Chronoris aan de privé collectie toegevoegd.

20 likes