ORIS Only - deel 4

Deze Aquis, prachtig! :drooling_face:

Mooi! Ik moet altijd aan deze denken als ik een Chronorisch zie

3 likes

Topper! Mooier dan de Chronoris date ook, alleen jammer dat hij wat aan de dikke kant is :blush:

Hopelijk brengen ze nog eens een nieuwe versie uit met wat meer sprankel in de wijzerplaat dan de date.

1 like

:sunglasses:

Daar is ie dan!!!
Nog in het plastic.

20 likes

Cool!!!

1 like

Ja dikte is altijd wel een dingetje bij ETA7750 horloges :pig:

Lekker!!! Gefeliciteerd!

1 like

Heel tof , gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Bedankt voor je reactie! Zou ik dat ook kunnen doen nu die al 3 jaar oud is?:sweat_smile:

Misschien mosterd na de maaltijd, maar ik heb ook de mega limited edition gladde endlinks (:crazy_face:), op de ‘gewone’ 3-6-9-12, Oris 65-divers. Die foto komt van mij

13 likes

Hi allemaal, ik ben een newbie hier, maar toch een aantal horloges. Ik ben een redelijke fan van Oris. Al sinds m’n jeugd

Vraag is, horen niet alle wijzers van Lumen zijn voorzien?

Hoor graag van experts!

8 likes

De uren- minuten- en secondewijzer zoiezo wel

Het antwoord heb ik nog steeds niet haha. Zodra de lock down voorbij is, eens kijken of ik naar de Oris Boutique kan gaan en eens kijken of zij een antwoord hebben. Ik denk wel een patroon te zien, maar zeker weten doe ik het nog steeds niet. Het lijkt of de bracelet met gladde end links verschenen in 2015, maar al snel werden vervangen door de huidige end links. Tenminste, ik zie het bij de Divers 65 die met bracelet zijn uitgekomen in 2015. Wellicht is het een eerste batch end links geweest?

2 likes

Dat kan het zijn. ik heb vroeger een 65 gehad, gekocht toen ze de stalen band uitgebracht hebben (2016-2017 ergens). Die had ook zo’n endlink :slight_smile:

foto uit de oude doos:

6 likes

Dat ligt eraan hoe lang er garantie op zit :wink:
In principe een productiefout.

Hoe lang gaat zo’n rubber strap normaal gesproken mee?

Paar weekjes.

2 likes

In jouw geval meestal wel, daarna flipper je ‘em met horloge en al :rofl:.

1 like

Ligt eraan of je er genoeg lucht in houdt, rustig afremt en optrekt bij stoplichten. Etc.

Sommigen een half jaar en soms zelfs 10 jaar.

1 like

Sterker nog…soms binnen 1 dag. :see_no_evil: :laughing:

3 likes