ORIS Only - deel 4

Die verpatsen we wel aan @Tulipan :smiley:

2 likes

Toch even contacten.
Is mij ook gelukt met deze Oris mod made by Oris zelf.

9 likes

Zou het? Ik kan me niet voorstellen dat ze die verzoeken graag zien komen. Jij bent natuurlijk wel een vaste klant in Amsterdam :wink:

De originele:

even een photoshopje gemaakt met de andere plaat…

Ik snap niet hoe ze niet wat creatiever geweest zijn met die wijzerplaten. Ging toch zoveel mooier zijn? Of ben ik de enige die dat vindt? :innocent:

Nog even ernaast, de rood met brons en de Fratelloris (blijft de gaafste editie imho):

:

10 likes

Geen credits niks… :rofl:

1 like

Sorry foto was mislukt deze is beter.

13 likes

Wat een prachtige kleur blauw zeg👍

1 like

In de zon nog veel mooier :smile:

prachtig trio :star_struck:

2 likes

goedemorgen;)

12 likes

Wij hebben dezelfde smaak hoor! vind die met bronzen datumwheel ook veel mooier er gebeurt veel meer met de wijzerplaat en de kleur komt mooi terug in de kast! Ze zijn nu gelukkig wel een beetje van de saaie wijzerplaten af kijk bv naar de ijsblauwe dus dat is dan wel weer een pluspunt.

1 like

Deze zal vast al langs geweest zijn hoor maar nog een keer, wat een topper :heart_eyes:

5 likes

Haha kom maar door!

En mooie renders van de bronzen BCPD, maar de FratellOris blijft toch wel de #1! :slight_smile::wink::facepunch:t3:

1 like

12 likes

Ik ben benieuwd hoe de bronzen band zich gaat houden, als deze niet te snel patineert en niet al te veel afgeeft ben ik ook wel in de race voor zo’n bandje. Dus je hebt concurrentie @Tulipan haha. Ik kijk ook weleens in het Tudor topic en het brons van de bb58 is toch op plaatjes wel anders dan het brons wat Oris gebruikt. Voor mijn gevoel lijkt dat minder snel groenig te worden maar eerder zwart/donkergrijs

5 likes

Ja ieder merk gebruikt waarschijnlijk net weer een andere samenstelling. Moet zeggen dat het groene mij heel erg meevalt bij die van mij. Is meer donker en doffer geworden dan groen. Maar goed, de tijd zal het leren.

Als de band er komt zal ik de kast wel moeten ‘resetten’, anders ziet het er sowieso gek uit natuurlijk.

2 likes

De band gaat verhoudingsgewijs natuurlijk wel sneller patineren. Maar een resetje is wel mooier idd.

1 like

18 likes

20 likes

kwam deze beauty tegen op LinkedIn zouden jullie deze kopen indien beschikbaar?

6 likes

Zeker :wink::+1: