Er zal vast wel een markt voor zijn…
Ja super mooi zeg proficiat
Valt ie groot?
Of proberen ze een nieuwe markt aan te boren?
Ik moest even googlen maar Sun Wukong is een figuur uit de Chineze mythologie. Wellicht dat Oris meer naamsbekendheid wil hebben daar in Azië en dit willen doen met deze versie? Succesvolle Chinezen hebben namelijk de neiging om voor Rolex te gaan om te laten zien hoe succesvol ze zijn, aldus een vriend van mij die in Bejing woont. Chinezen raken niet erg enthousiast van zijn horlogeverzameling aangezien hij geen Rolex heeft hahaha. Waar Chinezen schijnbaar wel gevoelig voor zijn is exclusiviteit. Hang er een leuk prijskaartje aan en gaan met die banaan hahaha.
Zomaar een wilde gedachte van mij
Zou zo maar kunnen
43mm
L2L 52mm
Bandaanzet 21mm (enige wat jammer is maar geen ramp)
15,5 hoog, valt met dragen mee … komt ook door het hoge bolle saffierglas.
Tja draagt niet groter dan te verwachten … heb zelf een pols met omtrek 18 en een beetje en dat gaat prima.
Na ff heel goed denken, nee draagt niet groot … het geheel klopt voor mijn gevoel.
Beetje ala speedy …
Een 40mm railmaster met kale wijzerplaat bijv vond ik wel groot dragen . … blijft lastig , van baal heeft wat ik weet nog een zelfde op leer zou gewoon langs gaan
Zou kunnen… Longines bv verkoopt het grootste deel van hun horloges in China, dus er zit wel een ferme markt. Of dit het stuk is die hun daar populairder zal maken, dat valt nog te bezien
Mooi, ik twijfel tussen de rode of de zwarte (grijze?) rubber band op de Relief, heb hem nu alleen op staal. Welke is je favoriet?
Ik zit al even te mijmeren over een leuke mod… Oris zal helaas wel niet openstaan voor de suggestie vrees ik
Deze plaat en wijzers in een full bronzen kast
Dan krijg je dit effect, maar nog mooier imho dan een saaie witte plaat
Daar nog een mooie leren band op en klaar! Een mens kan maar dromen zeker…
Tenzij iemand een van de kleurrijke platen in een bico kast wil? Dan kunnen we misschien een ruil regelen
Deze wijzers op de Oris65 en ik zou verkocht zijn!
Ofwel kopen we gezamelijk een bronzen 65 en verdelen we de stukken. Ik de kast en bezel dus iemand een uurwerkje, wijzerplaat en saffier?
Ik vind de armband zo lelijk.