ORIS Only - deel 4

Nu met de sale bij eugene van baal …. Toch nog maar even langs gegaan :slight_smile::+1:

Betere foto’s komen nog wel :blush:

28 likes

Gaaf! Mooie aanwinst man. :ok_hand:

1 like

Thnx er stonden een paar versie 40mm en deze chrono op het lijstje en deze mocht mee naar huis

1 like

:+1: Deze is 43mm toch dacht ik? Maar damn wat een tof ding.

1 like

Klopt , en best dik maar past goed bij mij :grin:

1 like

Tof. Laat die foto’s (ook van de dikke kast) maar komen…

1 like

Sowieso komt er wel weer eentje! Zonder Oris door het leven is ook geen leven hé :smiley:

2 likes

Licht is niet perfect …

De 36mm voor mijn vrouw, stalenband is los bij besteld.
De 40mm glow
De 43mm chrono

25 likes

Onverwacht mocht deze mee naar huis vandaag :grinning_face_with_smiling_eyes:
De stalen band staat in bestelling, vind het fijn om te kunnen wisselen.

19 likes

Prachtig. De blauwe versie toch zo te zien? :ok_hand:

1 like

Klopt :+1: Is heel donkerblauw, soms bijna zwart, in sommig licht met een heel donkerpaarse gloed lijkt wel.

1 like

@Patries en @anon98360732EV, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten! Ze zijn echt prachtig!
Dat diepblauwe inktachtige blijft magisch. Die chrono is ook heel mooi! Volgens mij zie je die niet heel veel op HF.
Beide heel veel draagplezier toegewenst!

@daffie De bezel begint al mooi te patineren. Daar krijgt ie een mooi karakter van, als je daar tenminste van houdt anders gewoon blijven poetsen :grin:

3 likes

Nieuwe limited edition, 72 stuks van gemaakt met het calibre 400 uurwerk.
Voor jawel een kleine €23.500 :sweat_smile:

3 likes

Prachtige Oris :sunglasses:

1 like

Thnx :blush::+1:

Op deze foto’s is het zwart iets beter zwart

24 likes

Mwhuaa geef mij maar een Snoopy.

Alsjeblieft
Snoopy_Peanuts

1 like

Toch heeft het wel wat maar door de prijs wordt de keuze tot eventuele aanschaf wel makkelijk gemaakt :wink::+1:….

Vraag me af of er markt voor is, betaal je zeg 20k extra voor een handgemaakte wijzerplaat :thinking:…. voor een merk dat normaal in de 2k/3k markt gesitueerd is vind ik het een aparte keuze

1 like

Snap er ook weinig van… Misschien is de kunstenaar normaal dermate duur dat het een koopje is :stuck_out_tongue:.

1 like

Ben het helemaal met jou eensch.

1 like