Errug mooi deze…
Net binnen mijn nieuwe zomer klatser en wat een beauty is het toch. Iemand deze toevallig ook op rubber en zo ja welke kleur. Kreeg al een zwarte rubberen band aangeboden maar lijkt me wat saai.
Je hebt weinig keuze … ik denk zwart of grijs de enige opties zijn. Staal is de beste keuze
Zo lekker
Alleen aardig aan de prijs🙄
Mooi klokske!
Prachtige klok!
Wow mooie klok!
Mooi klokske!
Dank!
We zitten hier niet op het Klokkenforum 🥸
Dag Gents, vandaag kwam mijn nieuwe gebruikte 65 heritage binnen. Een fantastisch horloge waar ik al een tijdje naar op zoek was.
Nu vraag ik mij af of iemand suggesties heeft voor een paar mooie straps? Er zat een zwarte nylon strap en ik heb een stalen aftermarket (lees: nepper) besteld maar ik ben benieuwd of er mensen zijn die mooie combi’s hebben gevonden.
Ik ben dus op zoek naar inspiratie;).
Alvast bedankt!
Gr. Robbert
Staal, origineel, draagt super😉
Ik ga eerst een aftermarket proberen en als die bevalt koop ik een originele (EUR. 250 ish las ik) denk ik.
Super vet horloge, Heb hem gepast en spaar er nu naartoe
Ik heb vorig jaar de Forstner Ladder bracelet gekocht. Staat goed op de Oris 65 en tal van andere horloges.
@Incogniteau, gefeliciteerd met de mooiste Divers 65… tenminste ik vind het de mooiste haha.
Ga voor het originele staal. Ik weet niet wat het is, maar deze band voelt heel zijdezacht en soepel. Het draag heerlijk en dit heb ik nog nooit bij een stalen band op deze manier meegemaakt.