Fijn dat ie terug is!
Was hij luidruchtig of echt een rammel? Heb exact dezelfde BCPD van 2 jaar oud dus ga eens checken.
Klonk alsof de rotor los zat, zo klonk ie eerst niet.
Had ze voor de vakantie in de kluis gelegd, toen was het me iig biet opgevallen, na de vakantie allebei aan het rammelen. Heel vreemd. Alsof er een vrachttrein is langsgekomen en door het trillen de rotors zijn losgetrild ofzo.
Hahaha hierboven staan 4/5 plaatjes boven elkaar waarvan ik dacht ‘oeh die wil ik wel’ ‘oeh die wil ik ook wel’ ‘oeh…’
Ik kan niet alles pruimen wat ze doen, maar Oris is wel een merk dat verschillende referenties heeft die me hebberig maken.
Na ruim een week dragen kan ik niet anders zeggen dat de nieuwe release meer dan geslaagd is. Het is een heerlijke daily, mede door z’n ingetogen uiterlijk. Leuke bijkomstigheid is dat het uurwerk slechts +3 seconde loopt in 10 dagen tijd.
Ik vind het model ook erg geslaagd! Veel plezier ermee😊
Mooie Sub alternatief van Oris imo. Geslaagd!
Ja dat is ook direct het enige waar ik nog een beetje aan moet wennen. De keramische bezel is super tof, maar je krijgt er daardoor wel een beetje submariner vibes van. Soort van old meets new gezien het skindiver ontwerp van de Oris.
Vet, moet ik ook eens een keer gaan passen.
Tof man, gefeliciteerd met deze fraaie Oris
Wie draagt hier (ooit/soms) zijn Aquis op leder?
Ben aan het twijfelen een (niet oem) lederen band aan te kopen.
Ik weet het : duiker ↔ leder
Maar ik vind dat wel erg tool’ig. Zeker in de winter, dan zal ik niet snel in mijn zwembad duiken
Mooie aanwinst, geniet ervan! Staat je goed👌
Hmm ligt het aan mij of heeft ORIS recent het assortiment een update gegeven?
Ik twijfelde over de aanschaf van het volgende horloge;
01 733 7732 4134-07 4 21 64FC
Maar deze lijkt verdwenen van de site van ORIS en nieuw bijna nergens meer verkrijgbaar te zijn?
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in ORIS Only - deel 5 (Deel 4).