ORIS Only - deel 5

Cross post

12 likes

Toffe kleur blauw en combi met al dat staal!

1 like

De enige Oris die nog draagtijd krijgt. Ik heb echt heel veel modellen geprobeerd, maar kom toch altijd terug bij de OG Aquis.

Binnenkort komen de Deauville en 65 12h in het blauw.

10 likes

10 likes

Thanks.

Wijzerplaat komt meer tot leven in de zon of onder tl/spotlicht zoals deze gisteravond

11 likes

Schitterend in zijn details deze :blush:

15 likes

13 likes

13 likes

En de witte broodsweken gaan door, nieuw bandje, nieuwe versnelling in de hartslag :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

10 likes

Oranje lume

7 likes

Blijft lekker zo’n 1st gen. Aquis Bas :sunglasses:

1 like

10 likes

Absoluut!

1 like

Gave bezel!:+1:t2:

1 like

Als je een 40mm 65 hebt met interesse voor een ruil met deze 42mm, stuur me een bericht :sunglasses:

7 likes

8 likes

Vandaag dus weer eens de 65 om en man, wat draagt ie toch heerlijk. Was het alweer bijna vergeten.
De titanium Aerospace Evo op canvas draagt super licht en comfortabel, maar ik zeg je; de 65 op stalen band doet er (bijna) niets voor onder!

Fotootje erbij.

10 likes

Tijd voor een plaatje

13 likes

Aquis voor de zondag.

12 likes

Eergisteren impulsief even binnengesprongen bij de AD met het idee de big crown x cervo volante eens om de pols te slaan. Voor ik binnen stapte wist ik wel dat ze enkel de groene en grijze wijzerplaat op voorraad hadden. En de immens mooie blauwe heeft toch mijn voorkeur. Hierbij enkele foto’s. Als extraatje nog even de big crown pro pilot date om gehad. Maar deze is mogelijk iets te groot voor mijn beperkte pols omtrek.

Graag jullie mening

12 likes