ORIS Only - deel 5

Absoluut!

1 like

Gave bezel!:+1:t2:

1 like

Als je een 40mm 65 hebt met interesse voor een ruil met deze 42mm, stuur me een bericht :sunglasses:

7 likes

8 likes

Vandaag dus weer eens de 65 om en man, wat draagt ie toch heerlijk. Was het alweer bijna vergeten.
De titanium Aerospace Evo op canvas draagt super licht en comfortabel, maar ik zeg je; de 65 op stalen band doet er (bijna) niets voor onder!

Fotootje erbij.

10 likes

Tijd voor een plaatje

13 likes

Aquis voor de zondag.

12 likes

Eergisteren impulsief even binnengesprongen bij de AD met het idee de big crown x cervo volante eens om de pols te slaan. Voor ik binnen stapte wist ik wel dat ze enkel de groene en grijze wijzerplaat op voorraad hadden. En de immens mooie blauwe heeft toch mijn voorkeur. Hierbij enkele foto’s. Als extraatje nog even de big crown pro pilot date om gehad. Maar deze is mogelijk iets te groot voor mijn beperkte pols omtrek.



Graag jullie mening

12 likes

Eerlijk gezegd ben ik niet zo’n hele fan van deze modellen, maar als ik zou moeten kiezen: de tweede!

De Cervo Volante maar ik ben bevooroordeeld :wink: Die grijze vind ik trouwens ook heel mooi.
De PP zou ik met een beperkte polsmtrek laten liggen.

1 like

Hij krijgt weinig draagtijd, maar wat een prachtding met al gadgets.

7 likes

Deze daarnet overgenomen :slight_smile: kan ik deze ook eens ‘ervaren’

16 likes

De Volante staat prachtig om je pols! Ik heb zelf de blauwe, maar vind de grijze én groene ook mooi. Het is denk net hoe je collectie is of waar je naar op zoek bent. Grijs is misschien tijdloos, maar vind dat hij ook wel mag knallen met een kleurtje.

2 likes

10 likes

:rofl::joy::rofl: Geweldig :+1:

Hier al eens nee tegen gezegd…
Maanden spijt gehad, dat gebeurde me geen tweede keer :grin:

14 likes

Toch weer brons? :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Half-brons :wink:

1 like

Recent aangeschaft, helaas moest deze na enkele weken terug naar Oris omdat bij het verzetten van de datum en tijd een tandwiel niet helemaal lekker liep. Ook zat er (naar mijn mening) teveel ruimte tussen de bezel en de kroon beschermers (montagefout). Beide problemen zijn verholpen en na 4 weken had ik hem gelukkig weer in mijn bezit!

17 likes

12 likes