de rode band, rest is saai
Ik zou inderdaad die Relief uit het blauwe gedeelte hengelen. Koop je de grijze rubberen band er bij voor de afwisseling
Welke Aquis, de 43? of de 41mm?
De sluiting van de 43mm is nogal fors, wel met handige snelverstelling overigens. De sluiting van de 41 is wat platter/compacter
Ik doe even mee met de iets serieuzere 65
Heb je ook al eens de New York Harbor Editie overwogen? Heeft een hele mooie subtiele mother of pearl dial. Groen met je wel aanspreken uiteraard.
Draag nu een 42,5mm met een polsomtrek van ca. 17cm. In principe kan zowel 41 als 43 denk ik. De Aquis 43mm draagt iets kleiner lees ik.
Snelverstellig is wel fijn. De 41mm heeft dit niet dan?
Ik zou het eigenlijk wel gaaf vinden als Oris met een skeleton versie komt van de Propilot X cal 400, want de 115 is veel te groot. Tot dan vind ik de gewone nog steeds een topper ook. Maar even met je ogen knijpen naar de foto’s en je ziet het zo gebeuren
Tot die dag moet ik het met deze knapperd doen, ook geen straf. Wristshot van deze namiddag (ja de datum staat verkeerd, excuseer)
Deze is zeker ook niet mis! M’n persoonlijke voorkeur gaat echter naar een grijze of zwarte plaat. Eventueel met een kleurrijke band.
Misschien een stomme vraag… maar is dat een originele band?
Nee. Dit is de Ladderbracelet van Forstner.
Past bij veel horloges :
aah duidelijk, dankje!
Plaatje is het
Mooie Movember