Ik zag het later ook maar vond het te flauw om de post te verwijderen. Ik gun jullie ook je opmerkingen…
Helemaal gelijk dus @Myrrhman
Ik zag het later ook maar vond het te flauw om de post te verwijderen. Ik gun jullie ook je opmerkingen…
Helemaal gelijk dus @Myrrhman
En bodylotion als we toch gaan klagen over de foto.
Even langs de Oris Boutique geweest. Voor het eerst sinds Harry daar niet meer is. De winkel is niet veranderd, de sfeer wel. Ik bedoel dit niet slecht overigens, maar Harry is wel een bepaald type mens vind ik. Als ik er nu kom is het niet voor de gezelligheid maar voor de inhoud zal ik laar zeggen.
Anyway, ik zag een originele 1917 liggen. De 1917 remake heb ik twee keer gehad, en blijf hem leuk vinden. Toen ik die originele in de vitrine zag liggen dacht ik eerst, he hebben ze er nog een gemaakt? Hij lijkt er zo sterk op. Maar de plaat is echt anders.
Gaaf! Hebben ze daar nog meer OGs liggen??
Please neem het al te serieus hoor. Was gewoon een geintje
Echt lekkere aanwinst hoor ! Lekker genieten
Dat deed ik zeker niet. No worries. Ik vond het juist grappig, maar had kennelijk nog meer moeten gebruiken om dat over te brengen
Ik mis Maarten en Harry.
Ik mis dat gevoel van klein, persoonlijk, verbonden.
Juist dat wat het voor mij zo ontzettend leuk maakt.
Mij zijn ze kwijt in de huidige sfeer.
De winkel blijft mooi en goed, niks negatief.
Gewoon niet meer mijn ding.
Ach Harry, mijn held die dit voor mij heeft kunnen regelen bij Oris.
Helemaal mee eens, Harry is echt een top vent.
Is me verder niet opgevallen. Denk het niet nee.
Harry was echt een vriendelijke man met passie voor het merk. De tijd vloog altijd voorbij. Maar ook is zijn pensioen hem gegund.
Lekker knallen in het blauw met de zon er vol op. Nu op een zwarte bulang & sons taurillon strap. Wat een fijn bandje is dat, echt mooie kwaliteit.
Prachtig!
Ik was een Youtube filmpje aan het kijken (niet over Oris of überhaupt over horloges) en kreeg halverwege het filmpje deze reclame te zien.
Grappig… ik wist niet dat Oris reclame op Youtube maakte voor hun eigen Youtube kanaal.
Heel mooi! Je ziet dit horloge ook niet veel. Veel plezier ermee😊
Even een vraagje. Weet iemand hoe moeilijk/makkelijk het is om een andere bezel te bestellen voor een 65 diver?