Heel mooi, zit er zelf al enige tijd naar te kijken. Ik moet er echt dringend eens werk van maken.
Prachtige klok. Al die versies van de Aquis. Ooit haal ik er nog opnieuw eentje.
Ik zie hier nog geen propilot X in 39 mm. Ik vind het een prachtige klok. Zeker in stealthy grey.
Alleen wat spijtig dat de band geen quick adjustment clasp heeft.
Heeft er al iemand eentje? Wat zijn de ervaringen?
Goeie foto
Prachtig horloge ja! Tijdens het passen van een ander horloge bij de juwelier deze wel even om de pols mogen dragen, licht, maar super gaaf! Ik las volgens mij alleen dat dit nieuwe uurwerk nog wat kinderziekten heeft? Not sure, maar volgens mij als je Googled kan je wel e.e.a. vinden
Blijkbaar was dit inderdaad het geval met de eerste reeks van deze uurwerken (voornamelijk in de Aquis), maar die kinderziekten zouden nu naar het schijnt verholpen zijn.
Heb hem even om gehad. Doet me niet veel, te vlak, en te licht van gewicht.
Hartstikke subjectief natuurlijk want mooi gemaakt…maar toch, geen beleving bij mij.
@Berg en @Robson, wat een lekkere klokken hè?
Van welk jaar is die van jullie? Heb begrepen dat de jongere exemplaren een grotere diameter hebben (dacht 42) en lugtolug van 22 mm ipv 20
Ook mooie band
Mooie staat ook!
Hoi!
Even nagekeken, ja de originele papieren heb ik ook nog, en dan kom ik uit op een 40 mm versie. Moet ook wel want mijn MN straps zijn lug tot lug 20 mm. 40 mm is voor mij een perfecte maat.
Ik heb het horloge gekocht in 2009 en doe het nooit meer weg😊
Ik heb ook even gekeken, ik kon de factuur van de BC3 niet terug vinden maar volgens mij was die van 2002, ik heb daarna in 2004 een TT1 gekocht en dat was na de BC3
Toen was overigens ook de 42 mm te koop, die wat 100mrt waterdicht ipv 50 mtr voor de 40 mm BC3
Dank mannen, we hebben het verhaal compleet.
Dit zijn de schrijfsels die Oris Nederland graag ziet vermoed ik.
Ik ben alleen al door dit type altijd een fan geweest van Oris.
De stalen band die ik werkelijk abfab vind voor de BC3 is te groot voor mijn 40 mm ex.
Heb fotootje bewaard.
Wat vinden we van de nieuwe Sixty Five Cotton Candy?
38mm, Oris 733 movement. $2,350 op Perlon Strap, $2,550 op de bracelet.
Ik kan hier best mee leven
Prima voor de zomer!