ORIS Only - deel 5

Leuke modellen. Zien er lekker fris uit :slight_smile:

1 like

20 likes

Perfect bandje!

1 like

Is dat deze ? :laughing:

2 likes

7 likes

Hahaha inderdaad. Plaatje klopt allang niet meer. Gestopt met karate en de Oris is ook weg. Dark lord klopt nog wel :laughing:

2 likes

Lekker uitzicht!

1 like

Eens een ander bandje geprobeerd. Valt me niet tegen!

13 likes

Het is weer thORISday! :grin:

22 likes

Lekker alle Oris spulletjes erbij verzameld. Het boek kan daar nog iets specifieker worden verruild voor de recent uitgebrachte boek :nerd_face:

1 like

Hahaha ja klopt! Of een catalogus. Ik zie ze wel eens buiten liggen bij de lokale Oris AD In Apeldoorn, maar ik durf eigenlijk niet te vragen of ik er eentje mag meenemen :blush:

1 like

Ah, gewoon vragen. Die is toch bedoeld voor liefhebbers?

1 like

Dat is zeker waar. Alleen heb ik nog niet echt een relatie met deze AD. Ik heb er één keer een Seiko gekocht en een leren bandje haha :sweat_smile:

1 like

Heeft iemand een idee welke referentie dit is en wat het horloge ongeveer waard is?

Poeh, ik zou heel voorzichtig zijn met dit soort oudere horloges. Er zijn zoveel Mumbai specials, waarbij ze dus een oris uurwerk in een kast zetten en de wijzerplaat opnieuw of vaak helemaal anders beschilderen.

Dit specifieke horloge ken ik niet, maar dat zegt niets.

Toch maar even navraag gedaan…

8 likes

Nice. Welke is dit nou? De catalogus of het boek waar recent een uitgave van is gedaan?

Het boek in ieder geval niet, aangezien deze laatst pas is uitgebracht. Een catalogus is het ook niet.
Het is meer een boek over Oris zelf en hun manier van verduurzamen.

1 like

Mijn col. Moshin, al vele jaren in bezit. Recentelijk voorzien van een nieuwe band, dus op naar de volgende vele jaren.

5 likes

4 likes