M’n eerste Oris en iets zegt me dat het zeker niet de laatste zal zijn. Ik voel namelijk een enorme liefde opborrelen voor de groene Aquis New York Harbor LE.
Vandaag de Cronoris uit de la gehaald. Lang niet gedragen. Even van een nieuw grijs-blauw bandje voorzien. Het is is immers zomers weer…
18 mm in de 19mm lugs… het is niet ideaal maar kan net.
Staat ook 

Eigenlijk he
Eigenlijk is dit wat de explorer van R is maar ook mist…
Een absolute alleskunner, super neutraal, maar deze heeft wel een spannende vibe over zich heen.
Wat een geweldig ding.
Ik had het met een AD er over om in te ruilen. Hij zei dat dit het minst populaire model was uit de Divers 65 lijn. Het komt voornamelijk doordat klanten de cijfers zo raar vonden. Toen dit model nog beschikbaar was, kwamen ze er niet van af… ik snap daar niks van hahaha 
Misschien wel de mooiste uitvoering die ik ooit heb gezien
Sinds vorige week in het bezit van een Diver 65 Glow. Op dit bandje lekker zomers maar oo leer doet hij het ook goed!
Oris is een samenwerking/sponsordeal aangegaan met MCC en wordt daarmee de official Timekeeper van Lords cricket stadium. Toch wel het mooiste cricketstadion ter wereld, waar ook de grootste internationale wedstrijden worden gespeeld.
Als liefhebber van de sport hoop ik dat ze iets moois uitbrengen ter gelegenheid daarvan, ben benieuwd. ![]()