Heeft iemand een idee welke referentie dit is en wat het horloge ongeveer waard is?
Poeh, ik zou heel voorzichtig zijn met dit soort oudere horloges. Er zijn zoveel Mumbai specials, waarbij ze dus een oris uurwerk in een kast zetten en de wijzerplaat opnieuw of vaak helemaal anders beschilderen.
Dit specifieke horloge ken ik niet, maar dat zegt niets.
Nice. Welke is dit nou? De catalogus of het boek waar recent een uitgave van is gedaan?
Het boek in ieder geval niet, aangezien deze laatst pas is uitgebracht. Een catalogus is het ook niet.
Het is meer een boek over Oris zelf en hun manier van verduurzamen.
Mijn col. Moshin, al vele jaren in bezit. Recentelijk voorzien van een nieuwe band, dus op naar de volgende vele jaren.
M’n eerste Oris en iets zegt me dat het zeker niet de laatste zal zijn. Ik voel namelijk een enorme liefde opborrelen voor de groene Aquis New York Harbor LE.
Vandaag de Cronoris uit de la gehaald. Lang niet gedragen. Even van een nieuw grijs-blauw bandje voorzien. Het is is immers zomers weer…
18 mm in de 19mm lugs… het is niet ideaal maar kan net.
Staat ook
Eigenlijk he
Eigenlijk is dit wat de explorer van R is maar ook mist…
Een absolute alleskunner, super neutraal, maar deze heeft wel een spannende vibe over zich heen.
Wat een geweldig ding.
Ik had het met een AD er over om in te ruilen. Hij zei dat dit het minst populaire model was uit de Divers 65 lijn. Het komt voornamelijk doordat klanten de cijfers zo raar vonden. Toen dit model nog beschikbaar was, kwamen ze er niet van af… ik snap daar niks van hahaha