ORIS Only - deel 5

Wat is het toch een geweldig model

24 likes

:star_struck: :ok_hand:

1 like

Gotta catch ‘m all

1 like

Zoiets? :call_me_hand:

9 likes

Ja precies, die bedoel ik😍
Mooi zeg! En ook het verhaal erachter…

1 like

Deze week is het twee jaar geleden dat ik met deze 65 voor het eerst een Oris in mijn handen had. Het is nog steeds mijn favoriete horloge :ok_hand:

15 likes

Het blijft een fantastisch en prettig draagbaar model idd :sunglasses:

11 likes

Erg in mijn nopjes met deze limited van 100 stuks. Voor zover ik weet de enige Chronometer Aquis.
De lume lijkt wel een stuk feller dan normaal

13 likes

M’n favoriete horloge, maar helaas veel problemen met de bezel… schroef is al afgebroken (de kop) en nu helaas weer vast door een dagje strand :roll_eyes:

Bij nader inzien werkt het systeem ietsje anders. Weet iemand of dit ook los besteld kan worden?

Ik denk dat hij daarvoor naar Nieuwendaal moet.
Heb je het stuk gedraaid?

Niet Perse stukgedraaid… het horloge wordt redelijk intensief gebruikt en de bezel stond toen ineens vast. Nu is het meer een zand issue :sweat_smile:

Bedankt voor de tip! Ik ga Nieuwendaal morgen bellen.

1 like

Is het hier al over dit apparaat gegaan? Tegengekomen op UF, gespot bij een Duitse dealer.

11 likes

4.000m :face_with_hand_over_mouth:

Gestoord zeg. Ik vond de 1.000 van mijn Darth Vader al veel

1 like

Dat was bij de ‘oudjes’ vaker regel dan uitzondering. 2000m was al beschikbaar destijds.

Die Aquis Pro had ik nog niet gezien @Alletijd. Wat een apparaat … benieuwd naar de afmetingen :face_with_head_bandage:

6 likes

Vreemd dat het horloge al gezien was bij een dealer; er was een embargo op tot vandaag (29/8/2023) 10:00 uur CET. Ik heb er een artikel over geschreven:

7 likes

De Oris ‘Tuna’? Ziet er wel tof uit!

2 likes

Ook als enkelband leuk om te dragen :crazy_face:.

1 like

Daar was mijn Depth Gauge ook voor geschikt

2 likes

Vooral het zij-aanzicht ziet er nogal anders uit dan een Tuna… :wink:

6 likes