ORIS Only - deel 5

Wat een torentje zeg… mooi artikel en bijzonder stuk, dit zijn van die horloges die leuk zijn om over te lezen!

Misschien als ik ooit het diepzeeduiken weer oppik, dat ik wel eens all in ga en zo’n duiker koop om echt te gebruiken :thinking:

2 likes

Ja zo lijkt ie er inderdaad totaal niet op :smile:

2 likes

Ik vind t jammer

Zal vast een reclame technische slimme opzet inzitten maar bij elke weer te hippe nieuwe Oris raak ik verder van het (huidige) mer verwijderd.

2 likes

ik vind dat dit net weer een typisch Oris horloge is. Ze maken ze iets frivoler dan vroeger in de tijd van de TT1 en dergelijke, maar ik vind het een geslaagd stuk :blush:

4 likes

Wel mee eens hoor.
Alleen het gaat maar door, kan er niet de aandacht meer bijhouden.

3 likes

Wel een dikkerd hoor. Vond een Planet Ocean al dik, dit zal in de praktijk bijna ondraagbaar zijn.
Behalve om de pols bij een duik met perslucht.

1 like

Gloednieuw…

15 likes
3 likes

Dat is een fraai horloge! Mooie kleur groen :ok_hand:t4:

Had wel iets goedkoper gemogen :sweat_smile:

1 like

De volledige Artelier collectie is er uit, maar dit soort nietszeggende modellen krijgen wel plek in de collectie.

1 like

€ 1900 maar liefst.

By the way: vind de prijsverhogingen die de laatste 2,5 jaar zijn doorgevoerd bij (bijna) alle horlogefabrikanten wel absurd hoor. Alles is minimaal € 500 (onderkant) tot € 3000 (bovenkant) duurder geworden.

Laat a.u.b. alle blaat-de-blaat-argumenten achterwege. Afgaande op de winstcijfers van ALLE mogelijke bedrijven hebben die blaat-argumenten in ieder geval niet de winstgevendheid aangetast.

3 likes

Een unicorn

7 likes

Zoveel beter op deze band

8 likes

Pas gezien in het blauw.
Prachtig horloge hoor :+1:
Vandaag weer eens opgezocht, maar niet gevonden.
Uit de verkoop ?

2 likes

Ja, ga hem toch gewoon dragen naast de Fortis

4 likes

Agree

7 likes

Zwart staat hem goed. Ik heb een groene onderweg, de grijze is toch wat flets

1 like

Ik heb de groen band, best match ever voor deze fliegeruhr :+1:

1 like

10 likes

Goedemorgen Oris fans!
Even een NA delen, deze week binnen… Erg leuk, eindelijk ook een Aquis!

20 likes