Een beetje?
Lelijk. Groen, grijs of rood hadden prima kleuren geweest. Maar dit is gewoon wanstaltig.
Ik wilde me nog voorzichtig uitdrukken, voordat ik mensen tegen het hoofd stootte en die dit horloge helemaal te gek vinden, maar gezien jullie meningen: ik vind het ook 10 keer niks
Ik vind hem eigenlijk wel heel gaaf
Gewaagd, maar ik vind het wel wat hebben! Ook leuk dat ze de bezel mee gekleurd hebben, meestal blijft die zwart.
Hahaha, je avatar
Bijzondere verschijning, eigenzinnig, ik hou er op zicht wel van maar vindt de bi-colour band met dat (rose) goud net iets te veel van het goede.
Mooi man, nu nog de nieuwe foto’s
Onlangs ontdekt dat Saffier Juwelier in Rijssen nu ook officieel Oris dealer is geworden.
Voor de sfeer paar plaatjes geschoten:
Bij navraag in de winkel werd mij verteld dat alles bestelbaar/leverbaar is van Oris, dus ook bandjes en sluitingen.
Ten overvloede werd verteld dat Saffier binnenkort 40 jaar bestaat en er leuke kortingen bespreekbaar zijn in de winkel op het hele (Oris) assortiment.
Ik werd hartelijk ontvangen en te woord gestaan, kopje koffie gedronken.
Nog even de rest van het assortiment bewonderd. Helaas is mijn horlogepotje leeg voor dit jaar.

Doe er iig je voordeel mee!
Deze is heel erg tof!!
Beide Het groen staat goed ivm het brons! Erg gaaf
Die is erg mooi
Iemand die zo weet wat een nieuwe stalen band kost voor een Oris 65? Ik kan wel de prijs in GBP vinden (239) maar niet in euro. Omrekenen kan uiteraard maar ik heb wel gekkere (niet verklaarbare) prijsverschillen gezien tussen buitenlandse valuta en euro.
Op de site van Oris vind je dit :