Nog altijd verliefd op mijn Oris.
De prijs is te hoog imho, maar de wijzerplaat is wel fascinerend! Ik vind het een beetje “too much”, maar het past wel mooi bij de kast. Ik hoop dat ze nog met no date modellen komen met passende wijzerplaten ipv de fletsere eerste reeks. Wie weet koop ik ooit wel eentje dan (tweedehands dan wel )!
Een leuke gimmick maar ik denk dat dit snel gaat vervelen.
Dan vind ik de Kermit edition toch meer een gimmick.
Deze kan best voor mij (voor een lagere prijs )
Ik dacht serieus dat dat een 1 april grap was
Dit is echt heerlijk!!! perfecte maat. wat kost dit geintje??
2450 catalogusprijs. Het is geen LE dus wie weet kan er nog een stuk vanaf
hoop dat de 38mm blijvend is, dan komt er weer een 65
Het zou inderdaad tof zijn als ze de 38mm versies ook standaard in de collectie gaan brengen.
De bronzen kasten zijn 38, nu alleen de stalen kasten nog. Of voor 2,5k een rosé gouwe 38mm (lezen jullie mee Oris??)
Die nieuwe cotton candy’s zijn ook 38 dag? Of is dat weer een special edition? Ik ben het een beetje kwijt geraakt hahaha.
Ik weet wel dat ik die 38mm Hodinkee versie met countdown bezel heel gaaf vind.
Waar ik echt op zit te wachten is een 38mm crazy numerals zoals we hem hebben gehad
Yes please!!!
Die cottons zijn allemaal brons 38 volgens mij. Ik zou het geen probleem vinden als het brons mooi blijft glanzen (zonder er moeite voor te moeten doen). Op mijn 65 met bronzen bezel bleef dat heel lang mooi glanzen, vrees dat het bij de kast snel verweerd
Dit zijn de nieuwere cotton candy’s in 38mm. Ik had ze gezien op de beurs in Dusseldorf. Formaat is echt perfect.
No date aub en ik koop hem ook direct
Een bronzen kast is nochtans heerlijk, een keer die op zijn donkere kleur gesettled is. Groen is het bij mij nog niet geworden gelukkig. Een bronzen band vind ik net wat te, maar een bronzen kast kan ik absoluut aanraden
Hier mijn BCPD die ik toevallig om heb:
Dat is wel heel wenselijk, maar als de datum op 6 uur netjes verborgen blijft vind ik het prima. Nu ik er over nadenk is het mogelijk niet echt mooi aangezien de wijzerplaat kleiner is. Dan neemt het datumvenster vermoedelijk wel een flinke hap uit de 6.
Goed punt ivm de date. Ik heb graag no dates omdat ik die dan niet moet goed zetten. Dat gaat wat vlotter
Deze heb ik even helemaal gemist! Heel erg fraai.
Ik ben een ekster, hou van glimmende dingen
Crazy numerals 38mm date en een L2L van 46mm, Oris take my money