ORIS Only - deel 5

Snel naar het Grand Seiko topic dan maar :star_struck::wink: !

Zou wel mooi zijn inderdaad! Maar zelfs in 40mm zou ik er ook mee kunnen leven. No date met cal 400 bv, next gen 65 :blush:

Ik zou die wel kopen, als hommage aan mijn allereerste luxe horloge in 2015. Spijtig soms dat ik hem niet meer heb…

1 like

Hoop het niet😂
Die bronze is wel echt heerlijk

1 like

Ik kon deze in het blauwe niet laten liggen! Ooit nieuw gekocht en helaas verkocht, maar dat is bij deze weer goedgemaakt :sunglasses:

Heerlijk merk toch, Oris!

22 likes

Erg leuk blijft die Jasper :sunglasses:

1 like

Een bijzondere kleurcombi inderdaad, zeker met die metallic fumé wijzerplaat :blush:

Nog een plaatje!

10 likes

Vinner z’n ex?

8 likes

Klopt. Zoveel dwalen er hier niet meer rond denk ik, die van mij is destijds buiten het forum vertrokken.

Had ik die niet overgenomen :laughing:?

1 like

Juist! En dan verkocht buiten het forum toch? Of heb je hem nog? :wink:

1 like

Nee die is destijds naar @Dennis gegaan. Of die hem nog heeft durf ik niet te zeggen :grinning:

2 likes

Ah ik heb hem hier nog niet gezien denk ik. Kom er maar in @Dennis !

Nog eentje om het af te leren :innocent:

15 likes

Pointer :yum:

13 likes

Ah die is zo mooi!!! :star_struck:
Ik vind m vooral mooi op de two-tone oyster band.
Ik heb m toen geruild met @Padw. Ik weet niet of hij m nog heeft.

10 likes

Heerlijk! En die Momotaro ook :stuck_out_tongue_winking_eye:

We zullen zien of hij zich nog meldt hier…

Lekker bezig Jasper.
Jammer dat ik geen budget heb voor de 65 Fratelloris. Lijkt mij een heel gaaf horloge.

1 like

Dankje! Ik ben een tijdje met andere horloges bezig geweest, maar de Oris liefde is weer helemaal terug. Heerlijk en weinig pretentieus merk dat je onbezorgd kan dragen.

De Fratello 65 is een hele mooie inderdaad, prachtig in zijn kleine details. Ik denk alleen dat die niet zoveel draagtijd meer zal krijgen een keer de BB54 binnen is. Vandaar :blush:

Ik wil hem gerust ruilen tegen je “crazy numerals” 65. Om sentimentele redenen zou ik dat model nog durven terugkopen :innocent:

4 likes

Nog steeds de grail om de pols :grin:

Als dat zo door gaat, kan de rest van m’n horloges wel gaan verkopen :sweat_smile:

Wat een beauty :heart_eyes:

18 likes

Prachtig horloge. Heb 'm gehad en verkocht wegens te weinig polstijd. Spijt me bij het zien van jouw foto’s toch wel een beetje… Later het nieuwere type toch niet kunnen weerstaan en die gekocht. Krijgt ook weer te weinig draagtijd maar blijft wel :grin:

Blijft geweldig spul

2 likes

Ja, kon altijd erg genieten van jouw foto’s. En die hebben zeker meegewerkt dat het als maar meer een grail werd voor mij.
En nu heb ik er eindelijk zelf een ! En ook nog de mooiste in mijn ogen :grin:
Echt nog steeds zo blij !

1 like

Mooi hoor:

0140077787150-0772001TLC-ProPilotXCalibre400Laser_HighRes_18401~2

4 likes