Had ik niet eens goed gelezen.
En idd die glasbodem op een zogenaamde supercompressor.
Het lijstje wordt langer…
Had ik niet eens goed gelezen.
En idd die glasbodem op een zogenaamde supercompressor.
Het lijstje wordt langer…
Tis vooral tudor geld voor een longines
Volgens het artikel is dit een tropic van Fratello zelf en niet van Longines.
De tropics van bv Joseph Bonnie zijn mooier afgewerkt aan de uiteinden.
Ah zo!
Dat valt dan weer mee.
Yes.
Meeste duikers hebben geen zicht bodem
Nee, maar het kan prima en voor deze prijs voor een Longines zou ik het wel verwachten.
De zwarte op staal lust ik wel.
De LLD draagt groter door de rechte lugs, net zoals de Seagull 1963.
Heb zelf 2 LLDND in 42mm en had vaak gewild dat t 39 of 40 was door de lugs.
Erg mooi die nieuwe Longines Legend Diver. Vind hem alleen wel echt aan de prijs. Voor dat geld heb je ook al een Tudor. Wat mij betreft qua afwerking wel een stuk hoger dan de Longines.
Helemaal eens! Voor een 10/20% meerprijs.
Esthetisch zijn het wel hele andere horloges, dan heb je met Longines wel echt iets unieks. Wat vind jij?
Heel nice! Mooie combi met de grijze nato
Zeker niet, maar de marketing doet zijn werk lees ik.
Bovendien is deze nieuwe 300m WR, ISO 6425 certified, en aangedreven door 72h PR COSC L888.6, wat een geavanceerder uurwerk is dan in de 200m WR Tudor Black Bay.
De enige reden dat we allemaal blijven klagen over de Longines prijzen is omdat ze vroeger koopjes waren in de markt. Nu zijn ze gewoonweg correct geprijsd voor wat ze bieden.
Beide mooi. Legend diver is wellicht unieker, maar de BB54 lijkt mij in prijs-kwaliteit-looks ongeëvenaard. De Tudor zou mijn keuze in elk geval zijn
Ik vond ze al wat steriel tov de oude versie. Zeker bij de zwarte zou het wat warmer mogen van tint
Verder vind ik de maat wel mooi en de brush op de kast is ook een leuke verbetering. De prijs, tsja… het gaat allemaal verder omhoog, dus het verbaast me niet. Geef mij dan ook maar de BB58 / 54, die heeft meer vintage charme imho en een hogere PR als bonus.
goed punt, daardoor was Longines enorm sterk in de prijs-kwaliteit verhouding. Met de nadruk op was