ORIS Only - deel 5

Goedemiddag, feeling Jazzy!

Met dank aan @Kekw

13 likes

Idd :grin:

15 likes

Ik heb de zalmkleurige versie. Vind het een elegant horloge. Very basic maar prettig om de pols.

1 like

Hmm, net binnen en echt mooi. Maar ik heb mijn budget overschreden en ik heb nog een ander goedkoper horloge op het oog.
Iemand interesse (1950,-)? Compleet en extra zwarte rubber band, maar ik weet het bouwjaar niet met die nieuwe kaartjes van Oris. Echt onhandig eigenlijk :thinking:
Anders ga ik een advertentie aanmaken.

10 likes

7 likes

10 likes

Hoe kan ik een afbeelding uploaden vanaf de telefoon? Van het oris horloge propilot x zalm kleurig…

Dat pijltje naar boven klikken en invoegen.

5 likes

9 likes

Hierbij een paar foto’s,

13 likes

Nog steeds een favoriete Oris, ik heb ooit deze als 1e Oris gekocht.

Mijn Oris Propilot X met Calibre 400 tikt te snel…

Ik draag dit horloge maar af en toe en had het een tijd geleden al min of meer opgemerkt maar was niet zeker. Gisterenavond na een tijdje in de box te hebben gezeten nog eens gedragen.
Toen ik na een uur op mijn horloge keek, liep het al ongeveer een kleine 5 minuten te snel. Weer juist gezet op dat moment en gedacht dat ik de tijd misschien niet correct had ingesteld.

Deze morgen na een nachtje niet te hebben gedragen het horloge weer uit de box gehaald en de tijd stond 20 minuten vóór !
Eens gegoogled en het blijkt geen geïsoleerd geval te zijn.

Komende week er terug mee naar de AD maar heeft iemand hier dit ook al voorgehad met een Calibre 400 ?

Ik niet, maar ik voeg hem toe aan de lange lijst met problemen van de cal 400. Oris heeft hem veel te vroeg op de markt gebracht.

Heb je al geprobeerd hem te demagnetiseren?

1 like

Demagnetiseren, daar heb ik de tools niet voor.

Is sowieso 10 jaar garantie, ga er mee terug naar de AD, eens horen wat hij zegt…

1 like

Dat helpt niet.
Mijn oris is terug gegaan naar zwitserland ipv naar nieuwendaal.
De ad heeft het opgelost door me een ander exemplaar te geven.
Precies het zelfde probleem met te snel lopen.

Ja
Ik had het zelfde met mijn aquis.

Casual sundays met de OG plastic fantastic :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Hangang limited edition

8 likes

Prachtige details op deze Oris. Zie ook het patroon op het buitenste randje van de plaat

8 likes