Mijn Aquis 400 is twee keer terug geweest, omdat hij behoorlijk achter liep, tweede keer nieuw uurwerk er in, nu loopt hij perfect.
Dat werd dan ook tijd
Kijk eens wat een vreemde glans op de wijzerplaat zit
Onder ander licht totaal niet zichtbaar
En die Blue Train, geweldig!
Lijkt wel Dreft
Erg mooie Oris! Dacht dat @daffie er ooit ook eentje in zijn bezig heeft gehad.
Die eerste foto is wel apart. Ik heb net tientallen foto’s online bekeken maar dat is nergens zichtbaar. Er zit geen laagje bovenop het glas wat je er voorzichtig af kan halen?
Is deze nieuw? Misschien ooit eens een service gehad en schoongemaakt met het verkeerde middel?
Idd die Coltrane heb ik ook gehad…prachtig ding.
@RobinH ik had op de mijne die ‘vlekken’ zeker niet. Vreemd lijkt wel of er olie in het glas zit…een olievlek op water.
Heel gek. Het is alleen bij een specifieke TL buis hier in vakantiehuisje. Bij de andere niet.
Morgen ga ik een bezoekje brengen aan Hölstein. Misschien kan ik daar even met een loepje kijken.
Het was alweer twee jaar geleden dat ik hier was.
Als reden voor een dagje omrijden was dat ze de originele band voor de Coltrane, met clasp op voorraad hadden.
Kreeg een warm ontvangst met koffie en een leuk gesprek.
Binnen weer eens vergeten om een foto te maken. Maar het was een leuke winkel.
Ze hebben de plaat door een expert laten nakijken, want dat olieachtige vonden we beiden raar. Overigens was het maar bij een lamp zichtbaar hoor. Conclusie: geen beschadiging, een soort interferentie. Zie hier nogmaals de foto
Als dank voor het bezoek kreeg ik nog een pot honing mee . Laten we nou net elke dag honing gebruiken in ons gezin.
En als souvenir de bracenet. Leuk toch?
Mooie sunburst!
Leuke trip !
Leuke armband !
En gelukkig niets aan de hand met het horloge
Ja drie maal goed!
Plaatje he
Heerlijk! Ik mis die van mij nog eens… Moest je hem ooit wegdoen, denk eens aan mij als je wil
Inderdaad
Ik draag hem nog steeds graag, maar heb hem ooit al wel eens als ruil aangeboden…
Twijfel…
Heel herkenbaar