ORIS Only - deel 5

:laughing: seriously Jasper

1 like

Haha ok je hebt een punt. Maar de OG blijft de mooiste, dus elke keer er een leuke foto passeert begint mijn verzamelwoede weer op te steken :face_with_peeking_eye::smile:

2 likes

Ja echt. Deze moet je gewoon kopen en daarna nooit meer weg doen. Net als ik :grin:

1 like

Vandaag deze weer!

12 likes

Eerste stap in de wereld van luxehorloges. Hoe langer ik ernaar kijk hoe mooier ik deze vind… Volgende aankoop wordt waarschijnlijk een Tudor 1926 of Ranger. Ondertussen blijft deze mooi om de pols :slight_smile:

21 likes

Prachtige dial :wine_glass: :sunglasses:

1 like

NA:

21 likes

Klaar voor de zomer! Geniet ervan :+1:

Hier ook nog een Oris dagje :blush:

14 likes

Thanks!! Jouw herfstige BC mag er ook wezen😍

Hierbij het zomerse duo waar ik het voorjaar mee in ga:

16 likes

Even schitteren in het zonnetje

15 likes

18 likes

Zucht, ik heb met de bestelling van de Studio Underd0g mijn budget iets overschreden. Ik wil jullie vragen of je interesse hebt in de Coltrane. Ik heb er net een nieuwe band en gesp op gezet. Loopt verder prima. Ik ga geen advertentie aanmaken denk ik, want eigenlijk vind ik hem te leuk :smiling_face_with_tear:
Pm me als je interesse hebt, misschien komen we eruit.

15 likes

Is dit de ex van @daffie? Heel mooi horloge, had hem toen ook bijna overgenomen maar had net de Cervo Volante gekocht dus geen funds. Nu ook niet trouwens :rofl:

2 likes

Nee, Daffie had een andere. Dit was wel zijn inspiratiebron! :smiley:

2 likes

Wat is het stil de laatste tijd hier. Gauw mijn lieveling posten

20 likes

Een oudere foto dan, deze ligt momenteel voor de 2e keer in Holstein…

12 likes

:sob:

Ik heb er 2 gehad met cal 400, ook beiden met problemen terug naar Oris geweest

1 like

He wat balen… Wel een fantastische plaat, en zeker icm goud.

1 like

:frowning_face:

1 like

Ik durf de 400 nog steeds niet aan. Deze week mijn eerste Divers 65 aangeschaft; gewoon met de good old Oris 733 (de Oris versie vd SW 200-1).

19 likes