ORIS Only - deel 5

16 likes

Heel mooi, deze kleur heb ik nog niet eerder gezien

Het is gewoon de blauwe Cervo Volante, komt waarschijnlijk door de lichtinval van het kantoor.

7 likes

Al bij Altherr nagevraagd?

1 like

Fijn weekend. Oris Tropic is top. Precies zacht, keeper blijft zitten.

5 likes

Sorry bedoelde Olfert https://www.olfert-co.de/

1 like

Der Rote Meister

10 likes

Ineens slinger ik deze weer vaak om de pols.

13 likes

Ik heb een nieuwe aanwinst ( vandaar dat mijn groene ook in het blauw staat) heb mijn grail pointer date kunnen bemachtigen :heart_eyes:

Met dank aan @illewoare :+1:

28 likes

Heerlijk! Ik mis hem nu al als ik de foto zie :smiley:

Heel graag gedaan! :+1:

1 like

Veel plezier ermee, ik h heb de groene en hij krijgt veel wrist-time

1 like

Ik heb de groene deze mag door naar een andere liefhebber. Toen ik de Fratelloris voor het eerst zag was ik meteen verliefd en heb ook nog een kleine poging gedaan om hem toen te bemachtigen maar niet gelukt. Ik ben ook altijd uiterst blij met mijn groene geweest maar deze is stiekem nog veel mooier!

1 like

O jee, heb je nu nog wel een Oris?

1 like

Ik ben helemaal Oris-loos :scream:

Mezelf kennende zal dat niet zo blijven. We zien wel wat er op het pad komt :slight_smile:

2 likes

Welke heb je nu het meeste van genoten van allen?

De bronzen Fratelloris en de “crazy numerals” 65 blijven de mooiste en die heb ik beide een paar jaar gehad. Met het brons was ik uiteindelijk altijd voorzichtig en die kreeg teveel concurrentie van GS en vintage Omega’s, allemaal horloges die ik met de nodige zorg draag.

De 65 mis ik nog wel eens, dat kan je gewoon overal en altijd dragen en hij is gewoon cool :slight_smile:

4 likes

Dit inderdaad.
(mijn 400 is ook retour gegaan)

1 like

Klaar voor de zomer :sunglasses:

15 likes

Is er niemand binnen de Oris familie die mijn mooie John Coltrane wil overnemen?

8 likes