Iemand suggesties om eens een ander bandje te proberen op deze bcpd?
Een BoR (origineel voor de ze te krijgen? Of een aftermarket met rechte endlink)
Of een mooie (vintage) leren band, licht- of donkerbruin?
Een kek kleurtje?
Kan allemaal denk ik.
Voordeel is de 10 jaar garantie, het is ook niet per se het uurwerk waar ik een probleem mee heb maar wellicht de QC.
De eerste keer was er iets vreemds met opwinden en is het uurwerk gerepareerd, de 2e keer was de uitlijning van de kroonbeschermers niet juist waardoor er een niet zo mooie ruimte tussen de bezel en beschermers zat…
Fuck dit is dus de derde keer, het uurwerk is niet goed uitgelijnd met de kast en staat er dus scheef in. Waarschijnlijk is er niet goed naar gekeken bij het terugplaatsen en de afwijking is echt minimaal maar eenmaal gezien stoorde ik me er enorm aan. Moet gewoon goed zijn toch
Hopelijk is die straks perfect!
Helemaal mee eens, ik vind hem werkelijk fantastisch! Gaat nooit meer weg
Dat is de tijd die ze hadden moeten nemen voor ze hem op de markt brachten. Nu is het gewoon een lange onderzoeksperiode
Heel mooi, deze kleur heb ik nog niet eerder gezien
Het is gewoon de blauwe Cervo Volante, komt waarschijnlijk door de lichtinval van het kantoor.
Ik ben al even uit de Oris Aquis scene, maar weet iemand of de de oranje rubber banddelen in 26 mm nog ergens zijn of bij jou ergens liggen te verstoffen?
Zoiets
Al bij Altherr nagevraagd?
Nope, zal even googlen
Die hebben ze idd, wellicht nog iemand hier die wat heeft liggen?
Ik heb een nieuwe aanwinst ( vandaar dat mijn groene ook in het blauw staat) heb mijn grail pointer date kunnen bemachtigen
Met dank aan @illewoare