Heerlijk! Ik mis hem nu al als ik de foto zie
Heel graag gedaan!
Heerlijk! Ik mis hem nu al als ik de foto zie
Heel graag gedaan!
Veel plezier ermee, ik h heb de groene en hij krijgt veel wrist-time
Ik heb de groene deze mag door naar een andere liefhebber. Toen ik de Fratelloris voor het eerst zag was ik meteen verliefd en heb ook nog een kleine poging gedaan om hem toen te bemachtigen maar niet gelukt. Ik ben ook altijd uiterst blij met mijn groene geweest maar deze is stiekem nog veel mooier!
O jee, heb je nu nog wel een Oris?
Ik ben helemaal Oris-loos
Mezelf kennende zal dat niet zo blijven. We zien wel wat er op het pad komt
Welke heb je nu het meeste van genoten van allen?
De bronzen Fratelloris en de “crazy numerals” 65 blijven de mooiste en die heb ik beide een paar jaar gehad. Met het brons was ik uiteindelijk altijd voorzichtig en die kreeg teveel concurrentie van GS en vintage Omega’s, allemaal horloges die ik met de nodige zorg draag.
De 65 mis ik nog wel eens, dat kan je gewoon overal en altijd dragen en hij is gewoon cool
Dit inderdaad.
(mijn 400 is ook retour gegaan)
Beste Oris liefhebbers,
over de kwaliteit gesproken; weet iemand hoe het zit met (de reputatie) van de (kwaliteit van) caliber 113?
Blijft een geweldenaar die glow! De mijne misschien te snel verkocht. Als ze deze nou eens in 38 mm zouden uitbrengen
Ben wel weer in de markt voor een Cherry Aquis. Mocht iemand hier hem hebben en willen flipperen, let me know! Pb of course
Lijkt me een toffe band, zeker showen hier, als hij binnen is!
Mooie en gedurfde horloges! Leuk!