ORIS Only - deel 5

Inderdaad een eigenaardig fenomeen. Je zou denken dat ze een bekendere naam zouden kiezen hiervoor.

Nu, als het kleurrijk en “vintage” is, dan blijf ik ervan weg :smile:

2 likes

Nog steeds in het blauw en sporadisch om de pols te vinden :slight_smile:

4 likes

Ah, hartelijk dank! Wel apart eigenlijk; ik veronderstel dat ze allemaal gebaseerd zijn op dezelfde basis. Dat dan degene met de meeste complicaties ook het betrouwbaarst is, is voor mijn leken kennis vreemd.

1 like

Wel kleurrijk dankzij de vele groen schakeringen en gelukkig geen Mumbai special :sweat_smile:

6 likes

het is natuurlijk ook een doorontwikkeling vanaf de 111 naar het nieuwste model. Model 111 had wat kinderziektes, maar die zijn wel oplosbaar gebleken

1 like

Ik vrees inderdaad een Mumbai specials, maar voor € 40,00 heb je een leuk klokje met een mooie herinnering. So, who cares?? :wink:

2 likes

Zo denk ik er ook over :smiling_face:. Uurwerk en dergelijk klopt allemaal. Ach het is een gift en een lief gebaar.

Tnx. Dan ga ik eens sparen, denk ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

Met deze 65 begon mijn horlogeverzameling bijna 3 jaar geleden. Nog steeds een van mijn favorieten :slightly_smiling_face:

18 likes
1 like

Thanks! Nu twijfel ik weer over de maat. :grimacing:

Korte lug tot lug dus goed te doen hoor. En een duiker in de zomer mag best wat groter zijn toch?! :smiley:
Super gaaf die wijzerplaat trouwens!

Eens, heb hem al eens gehad. Plaat is onovertroffen

1 like

Deze plaat icm de metalen bezel is zooo mooi!

Op een Molequin alligator bandje, kleur taupe

8 likes

16 likes

Hmmm… de collectie is wat oris-heavy aan’t worden

18 likes

Dit is nog niet zo’n oud exemplaar denk ik? De kleur van het brons is nog nieuw. Poah pracht model hoor! Ben ook super blij met die van mij

Als de groene de Kermit is, is deze rose dan de Miss Piggy?

Moeilijk scherp te stellen (na wat fijne wijntjes)

2 likes