Inderdaad een eigenaardig fenomeen. Je zou denken dat ze een bekendere naam zouden kiezen hiervoor.
Nu, als het kleurrijk en “vintage” is, dan blijf ik ervan weg
Inderdaad een eigenaardig fenomeen. Je zou denken dat ze een bekendere naam zouden kiezen hiervoor.
Nu, als het kleurrijk en “vintage” is, dan blijf ik ervan weg
Ah, hartelijk dank! Wel apart eigenlijk; ik veronderstel dat ze allemaal gebaseerd zijn op dezelfde basis. Dat dan degene met de meeste complicaties ook het betrouwbaarst is, is voor mijn leken kennis vreemd.
het is natuurlijk ook een doorontwikkeling vanaf de 111 naar het nieuwste model. Model 111 had wat kinderziektes, maar die zijn wel oplosbaar gebleken
Ik vrees inderdaad een Mumbai specials, maar voor € 40,00 heb je een leuk klokje met een mooie herinnering. So, who cares??
Zo denk ik er ook over . Uurwerk en dergelijk klopt allemaal. Ach het is een gift en een lief gebaar.
Tnx. Dan ga ik eens sparen, denk ik
Thanks! Nu twijfel ik weer over de maat.
Korte lug tot lug dus goed te doen hoor. En een duiker in de zomer mag best wat groter zijn toch?!
Super gaaf die wijzerplaat trouwens!
Eens, heb hem al eens gehad. Plaat is onovertroffen
Deze plaat icm de metalen bezel is zooo mooi!
Dit is nog niet zo’n oud exemplaar denk ik? De kleur van het brons is nog nieuw. Poah pracht model hoor! Ben ook super blij met die van mij
Als de groene de Kermit is, is deze rose dan de Miss Piggy?