Ik ook niet . Wat heeft je bewogen voor de roze variant te gaan?
Zijn er hier mensen die me een voorbeeld kunnen tonen van een goed gedragen bronzen big crown met flinke patina?
Goh,
ik zocht een leuk zomerhorloge, ik wou eens titanium proberen,… het roze… tja het mocht een beetje ‘quirky’ zijn.
echter is het niet de kleur die me twijfels geeft, ik vind de plaat wat saai, ondanks de kleur…
Inderdaad. Het is dat ik de Movember editie al heb, anders had ik bijna zeker een bronzen versie gehad.
Volgens het commentaar in het filmpje een jaar lang, 3 dagen per week gedragen.
Hij heeft het er ook over dat patina anders kan zijn naargelang in welk klimaat je woont.
Eerlijk gezegd vind ik die laser plaat het leukste, over quirky gesproken. Maar daar zit denk ik nog wel prijsverschil tussen.
Misschien komt het roze goed tot zijn recht in het zonnetje op het terras? De dagen worden weer langer .
Ah oke. Ik had het filmpje zonder geluid bekeken
Ik heb er ook eentje gehad en iedere vingerafdruk heeft effect op het patina. Vet zorgt voor bedscherming en zuur maakt her donkerder.
Ik had dat filmpje bekeken en geloofde er geen reet van. Veel te clean en egaal.
Ziet er toch weer heel anders uit als de Fratelloris. Deze is wel beter af te lezen als de Fratello editie maar vind die wijzerplaat veel rustiger en minder schreeuwerig over komen.
Groene vind ik ook echt mooi in balans en dan met name het contrast met het brons en het rode pointer wijzer. ( er staat er een in het blauw )
Een vraagje; ik ben voor mijn Oris Aquis calibre 400 op zoek naar een groene rubber band. Specifiek donker groen. Iemand enig idee waar ik zou kunnen zoeken? Ik kan namelijk echt nergens iets gevonden krijgen…
Ik heb hem bij de AD besteld, je kan ze ook gewoon via oris.ch bestellen.
Oh ja, goedkoop is ie niet maar wel een fijne en mooie band!
Ben je zeker dat er een Aquis band bestaat in donkergroen?
Deze groene is er wel :
Dat is de enige groene voor de 400 inderdaad.
Er is nog een lichtere tint, maar die is van de kleinere NY Harbour