Nee, ik krijg hem dus niet gevonden. Hoopte op tips, wellicht aftermarkt. Deze had ik zelf al gevonden maar is niet waar ik naar op zoek ben…
Ja, heel tof, maar ik zoek dus een donkergroene band in rubber
Wellicht ergens goede aftermarket banden te vinden? Of zou een band van een Tissot PRX wellicht passen? Daar hebben ze echt van alles voor.
Bedankt voor alle reacties overigens!
Ooh ik dacht de lichtgroene!
Ben zelf nooit aftermarket voor dit model tegen gekomen helaas, toch vreemd dat deze niet direct bij Oris te bestellen is.
Misschien dat een mailtje naar de klantenservice iets opleverd?
Nope, die heb ik ook en gaat niet passen. De aansluiting is namelijk heel anders Daar zijn dan wel makkelijker banden voor te vinden, behalve een groene lederen band…
Aquis zijn geen bandenswappers. Je hebt de keuze uit OEM staal of rubber en dan houdt het wel op.
Aftermarket is er wel het eea te krijgen, maar dat is of custom leer, of aliexpress rubber en die passen niet op de cal 400.
Nou, tegenvaller dit zeg. Had helemaal bedacht een donkergroene rubber band op mn donkergroene aquis te doen. Jammer
Dit bestaat ook nog voor Aquis. Je kan dan elk bandje op de Aquis zetten dat je wil.
Maar of het altijd mooi is, weet ik niet.
Ook vrij duur om even te proberen en niet altijd voor elk model beschikbaar.
Heb ik ook naar gekeken maar vind ik nou niet zon fraaie oplossing eerlijk gezegd
Iemand enig idee of er een OEM rubber cherry rode band verkrijgbaar is? Deze wordt wel standaard op de diamanten cherry aquis verstrekt maar los en de juiste width kan ik hem niet vinden.
Alleen in de maat voor dat model te krijgen helaas.
Jammer jammer. Ik zal Oris eens stalken. Kan niet de enige zijn die deze strap wil
Nee klopt, ik wilde hem ook voor m’n Stormtrooper destijds
Kwam vanmiddag weer een foto van deze tegen, je ziet ze weinig op HF. zag online dat de nieuwste versie ook applied numerals heeft
Veel mensen wachten even de releases van W&W af zeker vooraleer ze weer wat kopen?