Doe ik vandaag ook even mee en zet ik mijn ProPilot ook even voor de camera …… Ligt overigens al maanden hageltje nieuw (en in plastic) in de kast en nog niet kunnen dragen. Best wel zonde eigenlijk, is een prachtig horloge ……
Heb je een excuus om dit mooie horloge niet te dragen
Nee, helemaal niet, het is echt een prachtig horloge, maar dit overkomt me vaker (gebeurt me overigens wel opvallend vaak bij Oris en Omega). Ik koop en draag het vervolgens niet omdat ik altijd te verknocht ben aan mijn Seiko SKX en mijn Omega Speedmaster Professional. Dus ook deze Oris zal eindelijk wel weer een keer in het blauwe gedeelte terecht komen en geflipt worden …….
Heel mooi.
Ik snap die gang van zaken alleen niet…
Geen idee waar ze die opgevist hebben. Maar het is wel leuk om te zien wat ze er weer van kunnen maken
Ja, echt hele leuke filmpjes
Hier nog rubber dat op een Aquis past van een gerenomeerd merk met bijhorende prijs.
Wel een rare keuze qua design en kleuren.
Die had ik nog niet gevonden. Bedankt voor het meedenken, maar niet echt wat ik zoek, niet mijn smaak helaas
Ik zag ze toevallig langskomen op Instagram.
Kende ze ook niet, maar vind ze ook niet mooi.
Ze zouden beter deze maken in normale kleuren en een gunstigere prijs.
Was het nu op zn minst groene camo geweest had ik er nog iets van begrepen, haha
Koikarper patroon
Onder het motto “Durf te leven, probeer eens wat anders”, zeg ik gaaf en doen!
Wel enorm duur die Horus straps. €249 zonder sluiting.
Origineel Oris is nog niet eens de helft in euro’s
Volgens mij scheelt het niet veel met een originele Cal 400 band. Vanwege dat snelwissel systeem zijn ze een stuk duurder dan de reguliere varianten
Bij Olfert staat bijv deze band. Die is voor de groene 41.5mm cal400 two tone Aquis
En dit is dus incl sluiting…
Die is zonder sluiting vrijwel zeker een stuk lager geprijsd
Gaat 'm niet worden volgens Oris. Geen plannen voor. En… de medewerker vind een dergelijke strap too much bij de dial
Op eenzelfde dial maar ook nog eens met diamanten op de bezel, kan het wel?!