ORIS Only - deel 5

Bij Olfert staat bijv deze band. Die is voor de groene 41.5mm cal400 two tone Aquis


En dit is dus incl sluiting…
Die is zonder sluiting vrijwel zeker een stuk lager geprijsd

Ik wil een cherry rubber band!

OEM dan he

12 likes

Gaat 'm niet worden volgens Oris. Geen plannen voor. En… de medewerker vind een dergelijke strap too much bij de dial :joy::joy:

Op eenzelfde dial maar ook nog eens met diamanten op de bezel, kan het wel?! :sweat_smile:

1 like

Eens maar zo lullig om dat te antwoorden

1 like

Goedemorgen!

15 likes

Als niemand hem wil kopen of ruilen, doe ik hem lekker weer om

10 likes

Dit zou ik nou echt waarderen, vooral in goud. Geen opsmuk, niets schreeuwerige aan, maar dan wel luxueus warm goud met een soort pure klasse. Voor dat geld, kan ik het echter niemand kwalijk nemen dat je dan liever vuurwerk zoekt. Mocht ik echt zoveel kunnen en willen besteden, weet ik ook niet of het deze Oris zou worden.

Dat vind ik een van de meest smaakvolle two-tone kasten die ik ken.

1 like

Prachtding. Ik kan het er maar niet met mezelf over eens worden of the blauwe of groene nu mooier is. Op de juiste plaats wint gelijk welke kleur altijd! Dit is zo’n horloge waarvan ik denk echt het er ‘ooit’ van zal moeten komen.

1 like

Niet alleen heel mooi maar ook uiterst comfortabel te dragen.

12 likes

Blokkie om vandaag :sunglasses:

8 likes

Voor nu grote blij!


Geen tijd voor meer foto’s en bandenwissels etc. Dat komt later, maar zelfs de origele band valt me allezins mee. Binnenkort maar wat suggesties vragen voor banden.

9 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

12 likes

Lekker man! :ok_hand:

1 like

8 likes

19 likes

Heel nice! Zie de Rectangular maar weinig voorbij komen, terwijl het echt wel een heel gaaf horloge is.

1 like

De Rectangular eens op mijn eigen 19mm bandenparade gezet, scheelt dat die Cervo Volante ook 19mm is. Ik moet zeggen het horloge kan veel hebben, zelfs de rubberbanden staan prima. Favoriet is de suede Molequin.




Ik ga binnenkort eens wat andere banden aanschaffen. Ik denk aan een nubuck van Fluco:

Daarnaast nog een alligator licht- of donkergrijs:


De wat opvallendere kleuren (oranje/geel, lichtblauw etc.) vind ik bij Fluco tegenvallen. Bij Delugs en Molequin wel mooie kleuren maar ook meteen dubbel zo duur helaas. Dus tips zijn altijd welkom (19mm en quick release).

9 likes