Oris heeft blijkbaar aan de Aquis geschaafd en presenteert vandaag de nieuwste versie.
Voor de Selitaversie 41,5 en 43,5 is er nu een donkergroene rubber band.
Geen idee of die ook op de Calibre 400 past.
De bezel lijkt iets slanker met wat kleinere cijfers, maar de grootste verandering lijkt mij de caseback.
Het had van mij niet gehoeven, moet ik eerlijk zeggen…
Ik zag hem, heel cool! Ga deze band proberen te bestellen denk ik
De eerste bruine band met het witte stiksel staat geweldig!
De band is ook wat aangepast, met quick adjust sluiting bij de cal 400 blijkbaar. De Aquis zegt me sowieso minder, dus spijtig dat dit het is. Maar goed, scheelt wel op de bankrekening
Moet zeggen dat ik niet direct de verschillen zie.
De sluiting van de bracelet is nog steeds zonder snelverstelling, dat is wel een gemiste kans nu meer en meer merken dit aanbieden.
Bij de cal 400 niet blijkbaar volgens worn & wound!
Ja, ik las het net.
Raar dat het op de website niet vermeld wordt.
Van de week weer een Oris aan mijn verzameling mogen toevoegen! Ditzelfde model was in 2018 mijn gateway drug. Ditmaal met opgelegde cijfers en stalen band
*was even vergeten dat de AR niet best is, dan maar en foto in keihard licht
Welke diameter heeft deze?
32mm
Ja ik zie ook de verschillen niet.
Kan iemand het omschrijven wat het verschil is?
The Next-Generation Aquis Date represents a detail-driven approach to a subtle redesign following its last upgrade seven years ago. It boasts changes to the case and dial, fit slimmer on the wrist, as well as an entirely redesigned bracelet featuring wider brushed centre links and an on-wrist micro-adjustment system on the clasp. The Next-Generation Aquis Date comes in 36.5, 41.5, and 43.5mm sizes, available with both Sellita and in-house Calibre-400 movements.
Ben je dit ding hier aan het pluggen??
Oeps sorry, verkeerde topic