ORIS Only - deel 5

Nou nou, deze mag hier wel gezien worden hoor :+1:

1 like

Er stond eerst nog een andere achter :wink:

De Chronoris is altijd welkom inderdaad! Helaas geen verrassende modellen op W&W zoals een nieuwe Chronoris of een crazy numerals 65 :disappointed_relieved:

2 likes

Ja jammer. Ik vond het bijzonder teleurstellend, enkel een andere vorm van de Aquis.

Nou we kennen Oris inmiddels wel. Die lopen niet echt synchroon met een beurs als W&W. Die brengen door het jaar heen wel weer wat uit…

2 likes

Wat doen ze daar dan. Beetje dure grap lijkt me als je enkel je bestaande modellen wilt laten zien.

2 likes

De Oris releases zijn inderdaad teleurstellend. Als je meedoet aan een evenement als Watches and Wonders dan zou je op zijn minst een paar nieuwe horloges verwachten en niet slechts een kleine, nauwelijks waarneembare update aan een bestaande lijn.

Zijn er hier mensen die weten hoe je in contact kan komen met de Oris klantenservice buiten de formulieren op de website? Ik heb een vraag en ik voel me niet gehoord / volledig begrepen door de mensen die ik per mail spreek.

Zou je dat niet het beste via de boutique in Amsterdam kunnen aanvliegen? Scheelt misschien een eventuele taalbarriere.

1 like

Dat heb ik geprobeerd maar de medewerker die ik sprak was dezelfde persoon die mij per mail probeerde te helpen :') Het verzoek zou naar Zwitserland gestuurd worden maar daar wordt ook slechts op de helft van mijn verhaal ingegaan, vandaar dat ik het liefst ouderwets telefonisch met iemand zou willen spreken.

En hun website doet het ook al niet :

1 like

Dat helpt niet inderdaad. Kan 123 ook nergens een nummer vinden, anders dan het nummer het van de Oris winkel in Holstein zelf. Ik betwijfel of je daar geholpen kan worden met je vraag.

Heb je een terugbelverzoek ingediend via de site?

Via de AD? Ik heb het vermoeden dat zij gemakkelijk vragen kunnen stellen via een leveranciers portaal.
Ook weet ik zeker dat de AD kan bellen want dat heeft mijn AD ook voor me gedaan, dat was over de status van mijn Aquis die ter reparatie was opgestuurd naar Holstein.

24 likes

Gaaf :+1:t2::+1:t2:

2 likes

Bam! Yes!
Dit is de Propilot X?

Jij kan hem prima hebben op je pols met 45mm toch?

1 like

10 likes

Ja dit is de ProPilot X cal 115. 44mm en een forse lug to lug van 52mm , toch draagt hij erg lekker. Zal wel veel te maken hebben met het geringe gewicht van 110 gram (met enkele schakeltjes verwijderd)

2 likes

Doe is zo onwijs gaaf !!
Beetje Cyberpunk achtig. Echt zo’n mechanical beast.
Wou dat ik m kon betalen :sweat_smile:
But then again, dat dacht ik ook van mijn grail, der Meistertaucher. En die heb ik nu ook te pakken :smiley::hugs::pray:t2:

1 like

Wel lekker out of the box ja :smiling_face:

Hele lekkere Oris set heb je bij elkaar inmiddels Thomas :sunglasses:

1 like

Goeiemorgen Oristi :wave: thuiswerkdagje met dit joekel. Van t weekend een verse brush op de band zetten :100:

12 likes

Ja he !!
Nog steeds zo blij mee :blush:

2 likes