ORIS Only - deel 5

Van t weekend de lugjes opgefrist, bewust niet naar nieuwstaat: maar wel beter zo :sunglasses:

18 likes

Leuk om te zien hoe dat bolle glaasje ervoor zorgt dat de dial zelf ook gebogen lijkt.

Of zou die echt gebogen zijn? :sweat_smile:

15 likes

Netjes gedaan,met Scotch brite?

Jep, met de rode

2 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Deze kleur groen past perfect bij elke palmboom. Het perfecte excuus voor een subtropische vakantie……

18 likes

Mooi groen is niet lelijk :sunglasses:

14 likes

Mooie combi, dat groen met goud. Erg chique.

1 like

Zomerband wissel:

19 likes

Doe je dat met de hand of een dremel oid?

Die van mij kan ook wel “swipe” gebruiken:

En on topic:

@JackW : hij staat je goed👍

7 likes

Met de hand inderdaad, beetje vaste hand en veel geduld dan poets je het meeste zo weg. Op youtube staat ook heea aan howto :+1:

1 like

Prachtige combo! Van waar komt het bandje? Heb namelijk de grijze wijzerplaat versie besteld, deze komt hopelijk in de loop van volgende week :grin:

Zo mooi! Is dit een special geweest?

Beetje onscherp.
Maar vond de lichtinval zo mooi.

Wat blijft het een beauty :heart_eyes:

17 likes

Thanks :grinning:! Dit is een suède bandje van Nomos. Ze hebben meerdere kleurtjes, voor €50 inclusief verzendkosten op de deurmat. Draagt super comfortabel!

Nee dit is een samenwerking met Oris x Cervo Volante (38mm). Deze zijn gewoon nog verkrijgbaar in grijs, groen en dese blauwe.

7 likes

Oh echt, ik had het zo snel niet herkend, dacht dat die iets donkerder waren. Echt heel erg mooi, zeker in deze combinatie (strand &zee)

1 like

Ziet er stak uit, ga het zeker bekijken als mijne aankomt!

Heb ze beiden om de pols gehad in Lissabon vorige week en nog een 40mm model die ik iets te groot vond. Uiteindelijk niet in Lissabon gekocht maar besteld toen ik terug in België was. NA topic zal binnenkort hopelijk verschijnen :grin:

13 likes

Hele mooie keus ook. Tijdloos dat grijs :ok_hand:t3:!
Staat je perfect om de pols, zie uit naar het NA topic :grin:

1 like

Hier een mooie Oris Aquis 400 duiker, en ben er nog steeds blij mee.
Neem ook even een kijkje in het topic “thema weken horloges, deze week duikers”.

12 likes

Mooi Fred!

1 like