Van t weekend de lugjes opgefrist, bewust niet naar nieuwstaat: maar wel beter zo
Leuk om te zien hoe dat bolle glaasje ervoor zorgt dat de dial zelf ook gebogen lijkt.
Of zou die echt gebogen zijn?

Netjes gedaan,met Scotch brite?
Jep, met de rode
Deze kleur groen past perfect bij elke palmboom. Het perfecte excuus voor een subtropische vakantie……
Mooie combi, dat groen met goud. Erg chique.
Doe je dat met de hand of een dremel oid?
Die van mij kan ook wel “swipe” gebruiken:
En on topic:
@JackW : hij staat je goed👍
Met de hand inderdaad, beetje vaste hand en veel geduld dan poets je het meeste zo weg. Op youtube staat ook heea aan howto
Prachtige combo! Van waar komt het bandje? Heb namelijk de grijze wijzerplaat versie besteld, deze komt hopelijk in de loop van volgende week
Zo mooi! Is dit een special geweest?
Thanks ! Dit is een suède bandje van Nomos. Ze hebben meerdere kleurtjes, voor €50 inclusief verzendkosten op de deurmat. Draagt super comfortabel!
Nee dit is een samenwerking met Oris x Cervo Volante (38mm). Deze zijn gewoon nog verkrijgbaar in grijs, groen en dese blauwe.
Oh echt, ik had het zo snel niet herkend, dacht dat die iets donkerder waren. Echt heel erg mooi, zeker in deze combinatie (strand &zee)
Ziet er stak uit, ga het zeker bekijken als mijne aankomt!
Heb ze beiden om de pols gehad in Lissabon vorige week en nog een 40mm model die ik iets te groot vond. Uiteindelijk niet in Lissabon gekocht maar besteld toen ik terug in België was. NA topic zal binnenkort hopelijk verschijnen
Hele mooie keus ook. Tijdloos dat grijs !
Staat je perfect om de pols, zie uit naar het NA topic
Hier een mooie Oris Aquis 400 duiker, en ben er nog steeds blij mee.
Neem ook even een kijkje in het topic “thema weken horloges, deze week duikers”.
Mooi Fred!