Zo mooi! Is dit een special geweest?
Thanks
! Dit is een suède bandje van Nomos. Ze hebben meerdere kleurtjes, voor €50 inclusief verzendkosten op de deurmat. Draagt super comfortabel!
Nee dit is een samenwerking met Oris x Cervo Volante (38mm). Deze zijn gewoon nog verkrijgbaar in grijs, groen en dese blauwe.
Oh echt, ik had het zo snel niet herkend, dacht dat die iets donkerder waren. Echt heel erg mooi, zeker in deze combinatie (strand &zee)
Ziet er stak uit, ga het zeker bekijken als mijne aankomt!
Heb ze beiden om de pols gehad in Lissabon vorige week en nog een 40mm model die ik iets te groot vond. Uiteindelijk niet in Lissabon gekocht maar besteld toen ik terug in België was. NA topic zal binnenkort hopelijk verschijnen ![]()
Hele mooie keus ook. Tijdloos dat grijs
!
Staat je perfect om de pols, zie uit naar het NA topic ![]()
Hier een mooie Oris Aquis 400 duiker, en ben er nog steeds blij mee.
Neem ook even een kijkje in het topic “thema weken horloges, deze week duikers”.
Mooi Fred!
Weet ik, maar had beter kunnen wachten tot Assie thuis is. Maakt de foto’s iets netter dan ik ![]()
De werkweek beginnen met de propilot, bijzonder van gecharmeerd (weer). De stalen band ook boven verwachting comfortabel ![]()
Mijn eerste Oris, een handwinder van ik schat eind jaren ‘70. Mooi merk en prachtig horloge. Blij mee.
Wat mooie zeg die onderste! Ik zie hem niet op de Oris website staan… Is het een speciale editie?
Of is het de Cervo Volante…?
Is de Cervo Volante met referentie 01 754 7779 4063-Set