ORIS Only - deel 5

Weet ik, maar had beter kunnen wachten tot Assie thuis is. Maakt de foto’s iets netter dan ik :wink:

De werkweek beginnen met de propilot, bijzonder van gecharmeerd (weer). De stalen band ook boven verwachting comfortabel :+1:

14 likes

12 likes

21 likes

Weer op rubber gezet. Gern filter nodig met dit horloge.

18 likes

Mijn eerste Oris, een handwinder van ik schat eind jaren ‘70. Mooi merk en prachtig horloge. Blij mee.

18 likes

Mijn eerste Oris.

21 likes

Wat mooie zeg die onderste! Ik zie hem niet op de Oris website staan… Is het een speciale editie?

1 like

Of is het de Cervo Volante…?

1 like

Is de Cervo Volante met referentie 01 754 7779 4063-Set

2 likes

17 likes

Ff een bakkie en op naar de kleedjesmarkt :netherlands:

12 likes

Kunnen jullie mij adviseren ?
Mijn vrouw heeft al 2 mooie Oris horloges maar nu wil ik er één als zomer kladzer.
En dan van het meer oudere hoekiger model Aquis small second.
Zit te twijfelen tussen de zwarte bezel of toch de groene … voorkeur op dit moment de zwarte met oranje markers. Knalt iets meer eruit en meer zomers denk ik. De groene is toch een beetje, tja herfst ? :wink:
Maar lees over deze serie ook wat uurwerk probleempjes, is dat verwaarloosbaar ?

Ben benieuwd naar jullie gedachten hierover, en ja ik hou van grotere horloge’s. :grin:

Alle twee op staal trouwens.

Groet Albert.

6 likes

Met de kleurtjes natuurlijk veel mooier.
Ik heb er nooit problemen met het uurwerk gehad of geweten.
Maar zijn prachtige horloges.

10 likes

Prachtig :heart_eyes:
Wil je wel ff je bezel een clickje naar links geven? Dank u😉

2 likes

Nee dan valt hij beter op. Ha ha

1 like

Is dit de groene?

Ja klopt. In 41mm

1 like

Dat groen neemt ook alle schakeringen aan zo te zien. In volle zon erg uitgesproken en in het duister eerder zwart. Speciaal.

1 like

23 likes