De volledige en belachelijke lange referentie is 01 733 7707 4035-07 8 20 18, voor de versie met stalen band.
Hier te vinden op de Oris site en aangegeven als “previous collections”. Dus nieuw in principe niet meer beschikbaar, tenzij een winkel nog onverkochte voorraad heeft (kleine kans).
Is discontinued. Er staat er nu 1 op Chrono24. Hint hint hint. En ik heb er ook 1, dat was letterlijk de laatste uit Zwitserland. Geen hint, want ik hou em.
Het is soms wat lastig zoeken aangezien ze discontinued zijn. Dat had ik ook met die van mij (ik heb de zwarte versie, dus zonder de blauwe rand). Nieuw was het een zoektocht voor me, maar soms moet je geluk hebben en schieten ze ineens als paddestoelen uit de grond. Ik had die van mij uit Duitsland gehaald via Chrono24.
Morgen ga ik naar Chur in Zwitserland en naar Vaduz in Liechtenstein. Ik had de Oris AD’s al gevonden om te kijken of de nieuwe Sixty Five al in de vitrines ligt. Ik zal eens kijken of het model wat je zoekt daar toevallig nog ligt.
Omdat het hier regent, de berg waar ik me op bevind de hele dag in de wolken ligt waardoor je 0,0 zicht hebt, de stroom er ook nog eens uit ligt en alle groenten al gesneden zijn voor het avondeten, ben ik me nu stierlijk aan het vervelen.
Dus verveel ik jullie met deze totaal zinloze foto van mijn Oris op champignons
Haha ja dat had gekund. Ik drink alleen bijna nooit, maar dit wel zo’n dag om daar maar eens mee te beginnen hahaha. Gelukkig in de avond kregen we weer wat uitzicht.