Zijn het dan geen dames horloges ?
Dan nog…
Veranderd weinig aan het comfort…
Beetje man durft dit ook te dragen
Oeps! Nou ik niet met 20 cm pols!
#meto
Draag alles van 36 tot 45 zonder over te twijfelen
Zeker … ik vond het oude model erg leuk voor de vrouw. Deze zou dus mi zeker zo tof moeten zijn op een vrouwen pols.
Deze is niks voor jou Hans Wel voor je vrouwtje
Hups naar Amsterdam joh
ik vind ze geslaagd, zowel voor vrouw als man, mits je niet te onzeker bent
Klein, maar wat een prachtige wijzerplaten
Vandaag een dagje naar Zürich geweest. Het was voornamelijk window shoppen bij de dure merken totdat vriendinlief het zat was (kan ik me voorstellen als je niks met horloges heb), maar de Oris boutique kon ik echt niet links laten liggen. Even snel naar binnen wippen, want ik hoopte de nieuwe Divers Sixty-Five te mogen aanschouwen. Helaas lag die er nog niet, maar ik heb wel alle andere modellen mogen zien.
De onlangs uitgekomen groene Aquis (ben even de naam kwijt, maar het was die Oester editie) was wel heel verleidelijk.
Gelukkig had ik niet veel tijd, want vriendinlief bleef buiten wachten (ik wilde haar niet te lang laten wachten) en de beste Oris medewerker was in gesprek met een andere man.
Oh en @Edwindegraaf, jouwe gezochte Divers Sixty-Five had ik niet zien liggen.
Prachtige foto!
Top dat je er naar gekeken hebt👍
Beetje haat liefde met de aquis lijkt het wel. Zit nu gewoon op de groene rubberen band. Overweeg deze in de verkoop te doen dus mocht iemand interesse hebben kan je een bericht sturen
Mooi maar niet bijzonder mooi imo. En mij simpelweg te prijzig voor een Sixty-five…zeker als je bedenkt hoeveel andere prachtige modellen er beschikbaar zijn voor veel minder.
Dat is idd precies het marketingmanko mi. Het dure 400 caliber in de bestaande modellen (aquis en 65) schroeven rechtvaardigd de dure prijs niet. Men vergelijkt het met de prijs voor een Sellita want aan de buitenkant zie je het er niet (meteen) aan af. Eerst een high end gepositioneerde lijn met nieuwe modellen en het 400 caliber lanceren, zou misschien beter aanslaan. Daarna, als het established is, de bestaande lijn upgraden werkt misschien weer wel.
Jammer want ik heb een hoge gunfactor voor Oris. Erg leuk merk