ORIS Only - deel 5

Een tien-voor-tweetje…

22 likes

Mijn Cervo Volante. Die blauwe kleur verandert constant bij een andere lichtinval. Je blijft er naar kijken. Weet er iemand of de rijstkorrel band van watchgekko op dit horloge past? Ik vind het lederen bandje best mooi maar denk dat het horloge mooier wordt met een rvs band. Aangezien het een 19mm moet zijn wordt de keus een stuk kleiner. Die van watchgekko is er wel in 19mm en ziet er kwalitatief ook netjes uit

21 likes

Dat is natuurlijk persoonlijk :wink:
Ik vind dit leren bandje HEEL heel erg mooi, past juist bij de vintage uitstraling van het horloge.
Echt erg mooi deze uitvoering

Persoonlijk denk ik dat een metaalbandje daar afbreuk aan doet… maar dat ben ik maar!
Vooral doen wat jij mooi vindt, en ik ben zeker wel benieuwd hoe dat zal staan. Ik kon op google nog geen cervo volante met metaal vinden.

Het bandje is echt mooi en van heerlijke kwaliteit. Ik draag het liefste horloges op staal maar deze past daar, naar mijn mening, niet zo goed op. Ik vind alleen de bijgeleverde kleur niet de mooiste combi, de donkere van z’n grijze broertje past imo beter. Daarom hdb ik een donker bandje laten maken, misschien dat ik ooit nog het donkerdere origineel aanschaf. Geen idee hoeveel deze kost nog niet gevraagd bij de AD.

2 likes

Plaatje voor de sfeer

10 likes

16 likes

Sinds 1 dag de Glow om de pols …. Poeh wat een heerlijk horloge. De band draagt uitmuntend echter vindt ik hem icm met de zwart lederen band ook heeel mooi, wat denken jullie?

25 likes

Tja… moeilijk kiezen op een 65. Sowieso vind ik dat donker leer wel mooier dan rubber op een glow.
Dat zie je niet zo veel…

de Coltrane blue train vandaag

16 likes

Staal, sowieso. Een duiker op leer :grimacing::grimacing::grimacing:
Mooie tropic kan ik wel waarderen :wink:

2 likes

Beide opties zijn heerlijk. De rubber Oris Tropic band zou overigens mijn voorkeur hebben over leder. Dat is zo’n enorm fijne band en staat de 65 erg goed.

Fraaie aanwinst. :ok_hand::sunglasses:

1 like

Op staal, of inderdaad een mooie tropic.

Ik krijg hem maar niet van de pols, wat een fijn horloge.

19 likes

Goede optie idd; Oris Tropic strap, alleen kan ik deze nergens meer vinden online em ook niet op oris site. Nog wel te krijgen?

1 like

Vast en zeker via de Oris Boutique Amsterdam. Ik heb laatst een originele Oris band besteld via Harry. Pm mij voor zijn details.

1 like

Schaamteloze plug maar ik heb hem ook op de glow:

[https://www.instagram.com/reel/CYEmqjPIFKz/?igshid=YmMyMTA2M2Y=](https://Poging 3)

Foto van vanmiddag. Toch ook wel fijn die rubberband. Binnenkort weer op staal.

12 likes

Had al contact gehad met harry per mail over de leren band, zal hem ook eens mailen over de tropic.

2 likes

16 likes

19 likes

19 likes